فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: ۲۷ سری جهیزیه از کالاهای ایرانی به ارزش ۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هفته بسیج بین نوعروسان مناطق کم برخوردار این شهرستان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰ 19 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ عبدالله یونسیان عصر یکشنبه در نشست خبری تبیین برنامه‌های هفته بسیج شاهرود، افزود: ارزش هر سری جهیزیه اهدایی به نوعروسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال به شعار «بسیج، امید ملت ایران» مزین شده است، ابراز کرد: اجرای ۷۰۰ عنوان برنامه در این هفته در دستور کار قرار دارد که ۴۴ عنوان آن شاخص است.

سرهنگ یونسیان با اشاره به اینکه اجرای این برنامه‌ها در قالب هفت قرارگاه انجام می‌شود، اظهار کرد: قرارگاه دفاعی، امنیتی، فضای مجازی، علم و فناوری، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی اجرای برنامه‌های هفته بسیج شهرستان شاهرود را بر عهده دارند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه فضاسازی شهری توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت به صورت ناحیه محور در دستور کار است، افزود: امسال برنامه‌های متنوع‌تری نسبت به سال گذشته اجرا می‌شود.

وی به حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی فرمانده سپاه استان روز ۲۹ آبانماه در شاهرود اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش زینبیون و آیین تجلیل از پرستاران در حسینیه گلزار شهدا، همایش فرمانده‌هان پایگاه‌ها، ائمه جماعت و هیأت امنای مساجد در شهر بسطام برنامه‌ریزی شده است.

سرهنگ یونسیان ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا در مسجد غربا، محفل انس با حضور ۸۰۰ پیشکسوت مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تالار شقایق دانشگاه صنعتی شاهرود اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از برگزاری گشت‌های رضویون بسیج به صورت پیاده و خودرویی خبر داد و افزود: اجرای ۱۸۰ گشت خودرویی در سطح شهرستان در دستور کار است.

توزیع ۲۶۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان در هفته بسیج

وی با بیان اینکه در هفته بسیج ۲ هزار و ۶۰۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، ابراز کرد: ارزش هر بسته کمک معیشتی بیش از ۱۰ میلیون ریال است.

سرهنگ یونسیان به برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان در روز جمعه سوم آذرماه اشاره کرد و گفت: بیش از ۶ هزار بسیجی در این رزمایش که در خیابان ۲۲ بهمن شاهرود اجرا خواهد شد، شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان و سید محمدرضا هاشمی استاندار در این آیین حضور خواهند داشت، اظهار کرد: حضور در نماز جمعه و همچنین حلقه‌های تربیتی میقات صالحین از دیگر برنامه‌های این روز است.

سرهنگ یونسیان از ویزیت و ارایه خدمت رایگان در درمانگاه رضوی طی یکی از روز‌های هفته بسیج خبر داد و گفت: اعزام گروه‌های جهادی از جمله جامعه پزشکی به مناطق کم برخوردار شهرستان در دستور کار قرار دارد.

اعزام ۶۰۰ دانش‌آموز به اردوی راهیان نور

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان شاهرود طی سه مرحله به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، افزود: اعزام ۶۰۰ دانش‌آموز در مرحله نخست به این اردو در آذر و بهمن‌ماه برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود به سیل ۲ هفته قبل در منطقه کالپوش شهرستان میامی اشاره کرد و گفت: ۲۲ تن سیمان، تعدادی لوازم خانگی مورد نیاز سیل‌زدگان و تجهیزات راهسازی به کمک خیران تهیه و به این منطقه ارسال شد.

۱۹۰ پایگاه بسیج و ۱۲ حوزه محلات در شهرستان شاهرود فعالیت دارند.

۲۹ آبان تا پنجم آذرماه هفته بسیج در کشور نامگذاری شده است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار