نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: سپاه و بسیج نشان دادند که همواره در هنگام بروز مشکلات در کنار مردم خوزستان هستند.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ 21 November 2023

تابناک خوزستان: حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک هفته‌ی بسیج اظهار کرد: به تدبیر حضرت امام(ره) در سال 1358 بسیج پایه‌گذاری شد و یکی از نکات کلیدی در زندگی ایشان تشکیل بسیج مستضعفان بود. 

امام جمعه اهواز بیان کرد: امروز دیداری با فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان در خصوص بزرگداشت  هفته‌ی بسیج برگزار شد تا تکلیف خود را نسبت به بسیجیان ادا کنیم. 

موسوی‌فرد با اشاره به نقش بسیج در جهاد اصغر و اکبر ادامه داد: بسیج مستضعفان از ابتدای تشکیل در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی از جمله دوران دفاع مقدس نقش سازنده و تاثیرگذاری داشت و نکته‌ای که امروز مطرح شد توفیق حضور در جهاد اکبر است. 

وی تصریح کرد: حضرت امام (ره) همیشه می‌فرمودند که امیرالمونین(ع) نیز بسیجی بود و این مسئولیت ما را به عنوان یک بسیجی سنگین می‌کند. عزیزان بسیجی باید خطبه‌ی متقین که از جمله خطبه‌های بسیار تاثیرگذار امام علی(ع) در نهج البلاغه است و ویژگی‌های تقوا و بندگی را بیان می‌کند، سرلوحه‌ی کار خود قرار دهند. 

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره فعالیت‌های سازنده بسیج در استان خوزستان گفت: ما در استان مشاهده می‌کنیم که مجموعه‌ی سپاه در حوزه‌های مختلف با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود و با حضور اقشار مختلف بسیجیان اقدامات گسترده‌ای را در راستای کمک به مردم و محرومیت‌زدایی انجام داده‌اند. 

وی همچنین یادآور شد: سپاه و بسیج نشان دادند که همواره در هنگام بروز مشکلات مختلفی نظیر خشک‌سالی، زلزله و سیل همیشه در کنار مردم خوزستان هستند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار