سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: توسعه خدمات آبرسانی روستایی به عنوان یک سیاست راهبردی پس از دوران یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در دستور کار قرار داشته و در دولت سیزدهم با شتاب بیشتری پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ 21 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، علی‌محمد نادرخانی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران از اجرای چهارمین طرح آبرسانی روستایی در «قره‌پشتلو» زنجان خبر داد و اظهار کرد: این طرح شامل تجهیز یک حلقه چاه با دبی یک لیتر بر ثانیه، نصب دستگاه پمپاژ و برق رسانی و احداث ۱۵۰ متر خط انتقال است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح آبرسانی از محل منابع داخلی تامین و با بهره‌برداری از آن جمعیتی افزون بر ۴۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

وی بیان کرد: امسال در قالب اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی سه روستای دیگر شامل روستا‌های «حاج سیران»، «چمالو» و «جوره کندی» نیز در بخش قره پشتلو آبرسانی شده بودند.

نادرخانی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، با زیر پوشش قرار گرفتن روستا‌های «قره پشتلو پائین»، «بیرون‌ده» و «سلیمان بلاغی»، همه روستا‌های بخش قره‌پشتلو زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار می‌گیرند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تاکید کرد: توسعه خدمات آبرسانی روستایی به عنوان یک سیاست راهبردی پس از دوران یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در دستور کار قرار داشته و در دولت سیزدهم با شتاب بیشتری پیگیری می‌شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار