فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر از دستگیری سه حفار غیرمجاز و کشف یک دستگاه گنج یاب در بخش فولادمحله این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ 23 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، مهدی شهاب‌الدین، فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه حفاری غیرمجاز به‌منظور کشف اشیای تاریخی و باستانی باارزش در بخش فولادمحله از توابع شهرستان مهدی‌شهر، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پاسگاه انتظامی فولادمحله با انجام اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و به‌کارگیری منابع و مخبران، موفق به شناسایی سه متهم این پرونده و دستگیری آن‌ها در یک عملیات غافلگیرانه شدند.

شهاب‌الدین بیان کرد: از متخلفان یک دستگاه گنج‌یاب و متعلقات مربوطه کشف شد و همگی آن‌ها در بازجویی‌های انجام‌شده به جرم خود مبنی بر جست‌وجو برای گنج و اشیای عتیقه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه از سوی کارشناسان مربوطه، ارزش گنج‌یاب کشف‌شده یک میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار