امام جمعه کوهبنان گفت: از سیل و زلزله تا هر مسأله دیگر، هر جا مشکلی بوده بسیجیان در صحنه حاضر بودند، آنها هستند که زمینه حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج)را فراهم می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ 24 November 2023

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ایزدی در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان کوهبنان، تشکیل بسیج را نتیجه آینده‌نگری رهبر کبیر انقلاب دانست و اظهار داشت: هر جا مشکلی بوده بسیجیان در صحنه حاضر بودند و با دلسوزی خدمت‌رسان و یاریگر مردم شدند، در سیل و زلزله شاهد خدمات ارزنده این عزیران هستیم، آن‌ها هستند که زمینه حکومت جهانی حضرت، ولی عصر (عج) را فراهم می‌کنند.

امام جمعه کوهبنان عنوان کرد: در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به روایت ۷۵ روز پس از رحلت شهادت‌گونه پیامبر اکرم (ص) قرار داریم در حالی که با استناد به منویات مقام معظم رهبری باید دهه فاطمیه را با شکوه و عاشورایی برگزار کنیم، لذا مردم در شهرستان کوهبنان نسبت به فضاسازی، نصب پرچم‌های عزا اقدام می‌کنند که جا دارد اماکن مذهبی در این عرصه و انجام کار‌های فرهنگی دیگر پیش‌قدم باشند.

وی افزود: هیات امنای مساجد، تکایا و اماکن مذهبی در برگزاری برنامه‌ها و مراسم مذهبی رعایت حال همسایه‌ها را داشته باشند تا زمینه نارضایتی آنان را رقم نزنند.

وی به مسأله فلسطین اشاره کرد و گفت: فلسطینی‌ها سالیان سال با دست خالی و با سنگ در برابر دشمنان قرار گرفتند و امروز با موشک در برابر رژیم غاصب ایستادگی می‌کنند که فرموده مقام معظم رهبری، آن‌ها را ضربه فنی کردند.

فرهنگ بسیجی مقاومت را در منطقه پیروز می‌کند

امام جمعه شهرستان بافت نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان از تشکیل نهضت قرآنی در شهرستان بافت سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا قرآن در شهرستان مهجور نباشد و مسجد به پایگاه قرآنی تبدیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدزاده به هفته بسیج اشاره کرد و با بیان اینکه بسیج مستضعفان از ارزشمندترین یادگار‌های امام خمینی (ره) است، گفت: بسیجیان مصداق کاملی از ایثار و خودگذشتی هستند.

وی عنوان کرد: باید بر فرهنگ بسیجی تاکید شود چرا که فرهنگ بسیجی باعث مقاومت در مقابل دشمن می‌شود و آن را پیروز می‌کند، این امر مهم را در مقاومت مردم غزه می‌بینیم.

استکبار جهانی از تفکر بسیج می‌ترسد

امام جمعه فاریاب نیز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان اظهار داشت: تفکر بسیجی در منطقه رشد کرده و استکبار جهانی از آن می‌ترسد.

حجت‌الاسلام عباس گروهی اضافه کرد: همین تفکر بسیجی مردم فلسطین را پیروز و رژیم اشغالگر قدس را از پای خواهد انداخت.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار