به همت شرکت نفت و گاز گچساران:
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت:بسیجی نبردی جان بر کفی است که چیزی برای خود نمی خواهد چرا که از خود و خانواده ، خواب  و آرامش می گذرد تا دیگران آرامش داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ 25 November 2023

به گزارش تابناک از گچساران،غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در آیین افتتاح نمایشگاه دستاورد های صنعت نفت گچساران با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: از سال ۱۳۵۹ لباس بسیج بر تن کردم و تا به امروز هم در خدمتم بسیج هستم وتا زمانی که نفسی بالا و پایین بیاید در خدمتم بسیج خواهم بود.

وی ادامه داد: سازمان بسیج یکی از نیروهای پنجگانه انقلاب اسلامی است که در تاریخ پنجم آذر ماه ۱۳۵۸ به فرمان بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران سازمان بسیج تشکیل و بعد از تصویب در مجلس در دی ماه سال ۱۳۵۹ رسماً کار خود را آغاز کرد و به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعلق گرفت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه بسیج در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، ورزشی ، محرومیت زدایی فعالیت دارد، افزود: بسیج در حوزه های مختلف تشکل بسیج در حال شکل گرفتن است، اعم از بسیج ادارات ، دانشجویان ، دانش آموزان ، جامعه مهندسی و پزشکی پدر دیگر ارگان ها و نهادها در حال انجام فعالیت است و آنچه که در دستور کار بسیج است تحقق بسیج ۲۰ میلیونی است.

کمالی با بیان اینکه از تاریخ ۲۸ آبان ماه لغایت پنج آذرماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است ، اذعان کرد: بسیج به گروه و جریان خاصی اختصاص ندارد چرا که بسیج نیروی جان بر کفن است که متعلق به یک عصر خاص و متعلق به یک نسل خاص نیست و هر شخصی در هر جایی برای رضای خدا در راه تحقق آرمان های جمهوری اسلامی گام بردارد چه پرونده بسیجی داشته باشد و چه نداشته باشد ، یک بسیجی است.

وی عنوان کرد: بسیجی منادی مبارزه با ظلم است و دستگیری مظلوم در گستره ای به وسعت کره زمین از فعالیت بسیجیان است.

کمالی بیان کرد : بسیجی نبردی جان بر کفی است که چیزی برای خود نمی خواهد چرا که از خود و خانواده ، خوا ب و آرامش می گذرد تا دیگران آرامش داشته باشد.

وی با بیان اینکه بسیجی از دوران صدر اسلام شکل گرفت و بسیجی زاییده زمان جنگ نیست بلکه بسیج مولد زمان صدر اسلام است، تصریح کرد: بسیجی عزت دنیوی و اخروی از خداوند طلب می کند و ناشدنی ها را شدنی می کند.

مدیرعامل شرکت نفت گچساران ادامه داد: به دوران دفاع مقدس تامل کنیم به دوران مبارزه با اشرار تدبر کنیم به دوران مبارزه با ویروس منحوس کرونا تفکر کنیم به دوران مبارزه با حرمت شکنان و عریان شدگان برگردیم و تاملی کنیم و به بیاد بیاوریم که چه کسانی همیشه در صف اول بودند و از خود گذشتند.

کمالی افزود: امروز در جنگی دیگر در جنگ اقتصادی سردمداران مبارزه با تحریم هستند.

وی در ادامه به مبارزه صهیونیست با غزه اشاره کرد و گفت: امروز بیش از شش هزار کودک بی گناه و بیش از ۱۴هزار انسان بی گناه اعم از مرد و زن و کودک به خاک و خون کشیده شدند، امروز در شدیدترین بمباران ها هستند و کسی از حقوق این افراد بی گناه حمایت نمی کند، آنهایی که دم از حمایت از حقوق بشر می زنند امروز سکوت کرده‌اند.

کمالی ادامه داد: این همان عمق بصیرتی است که باید داشته باشیم و ما خدا را شاکر هستیم که رهنمودهای رهبری افق های دور دست را به ما نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران افزود: در زمینه فناوری های نو در حوزه بسیج هر چند که تمامی کارکنان این صنعت نفت بسیجی هستند و بیش از ۷۵ درصد کالاهای مورد نیاز در داخل کشور تولید می شود کشوری که روزی پیچ هم نمی ساخت اما امروز به برکت این فرزندان مرز و بوم سخت ترین قطعات را در حال ساخت و تولید هستند.

کمالی ادامه داد: روزی تولید نفت در شرکت نفت گچساران به پنجاه هزار بشکه نفت رسید که این تنها خوراک پالایشگاه شیراز را تامین می کرد اما امروز با توجه به سخت ترین شرایط و تحریم‌ها تولید نفت به ۶۰۰ هزار بشکه در روز رسیده ایم و آن چیزی جز همت کارکنان بسیجی صنعت نفت نیست.

مدیرعامل نفت گچساران خاطرنشان کرد: از ایده های نوآورانه فناوری حمایت می کنیم و انتظار داریم که این ایده ها از کاغذ به سمت عمل بیاید و ما در این زمینه حمایت می کنیم.

در ادامه این مراسم سرهنگ ناصر صالحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با تبریک هفته بسیج گفت: بعد از بازدید از ساخت دستاوردهای بسیجی بر خود می بالم به چنین افرادی که چنین تجهیزاتی را ابداع و اختراع می کنند.

وی ادامه داد: انتظار می رود کار به این موضوع ها بسنده نشود و در دانش بنیان بتوانیم قطعات بیشتری را تولید کنیم.

صالحی در ادامه به عملکرد سازمان بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر بسیج سازندگی استان در عرصه محرومیت زدایی بیش از ۲ هزار جهیزیه بین زوجین کن بضاعت و بی بضاعت اهدا شد.
وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ خانه از صفر تا صد توسط بسیج سازندگی استان احداث و تحویل مددجویان کمیته امداد داده شد، عنوان کرد: در راستای کمک به زلزله زدگان سی سخت تعداد ۱۵۰ واحد احداث و بازسازی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ابراز کرد: تعداد ۴۵۰ هزار بسته معیشتی به مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان بین اقشار کم درآمد طی دو سال اخیر توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین بسته های آموزشی ، فرهنگی و بهداشتی در این مدت توزیع شد.

صالحی بیان کرد: .بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی به جوانان جویای کار پرداخت شد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۷۰۰ گروه جهادی در سطح استان در حال فعالیت و خدمت رسانی به محرومان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار