روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر شایعه فعالیت معلم بلاگر در این استان را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 25 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، در پی درج مطلبی مبنی بر فعالیت معلم بلاگر در استان بوشهر در سوم آبان ماه در بعضی از کانال‌ها و رسانه ها، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر از تکذیب این شایعه خبر داد.

عبدالله گنخکی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر در این رابطه، گفت: انتشار تصاویر هنجارشکنانه در قالب دورهمی تعدادی دختر نوجوان که شاگرد خصوصی خانم بلاگر مذکور بوده اند، سبب تکدر خاطر جمعی از مردم انقلابی استان شده است.

وی افزود: ضمن احترام به دغدغه‌مندی و حساسیت امت حزب الله نسبت به نظام تعلیم و تربیت، به اطلاع رسانیده می‌شود که بلاگر فوق‌الذکر هیچ گونه رابطه استخدامی و شغلی با مدارس دولتی و غیردولتی استان نداشته و ندارد و به عنوان مدرس خصوصی در منزل شخصی خود تدریس خصوصی داشته است.

گنخکی بیان کرد: به دلیل انتساب دروغین تدریس در مدارس متوسطه و سوء استفاده از عنوان مقدس معلمی توسط این بلاگر، اداره کل آموزش و پرورش استان از طریق مراجع قضایی، موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.

وی یادآور شد: صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف و تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی، رویکرد مهم و اساسی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر در دولت مردمی ایران قوی بوده و خواهد بود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار