استاندار ایلام؛
استاندار ایلام اظهار داشت : سال گذشته استان ایلام با تعامل بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی، کارآفرینان و سرمایه گذاران رتبه نخست اشتغال را در کشور را کسب کرد که این روند در سال جاری باید استمرار داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۴۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 29 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا گفت :اگر از بانک‌ها و مدیران حوزه اقتصادی حمایت کردیم این حمایت بجا بوده است چراکه با همکاری آنها این هدفگذاری محقق شد.

وی افزود :به دلیل اینکه این تسهیلات پایه‌گذار اشتغال و کارآفرینی و توسعه استان است باید هر هفته مدیران دستگاه‌های اجرایی، طرح‌های اشتغالزا مرتبط با دستگاه تحت مدیریت خود را بررسی و رصد کنند و این پیگیری تا حصول نتیجه نهایی که پرداخت تسهیلات به متقاضی است، ادامه داشته باشد.

بهرام نیا ادامه داد :باید تعامل سازنده بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ تداوم داشته باشد تا بتوانیم به هدف نهایی خود که اشتغال و کارآفرینی و توسعه استان است دست پیدا کنیم.

وی مطرح کرد :با توجه به اینکه اعتبارات تبصره ۱۸ شناور است و مهلت جذب و پرداخت این تسهیلات تا تیرماه خواهد بود، دستگاه های اجرایی و بانک‌ها می توانند حداکثر تسهیلات را جذب و پرداخت کنند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد : چندین کارگروه از جمله کارگروه اشتغال و مسکن و تسهیلات تبصره ۱۸ بسیار با اهمیت است و بر این اساس نیز تلاش می شود که در راستای توسعه و بهره مندی اقشار مختلف استان برای ایجاد اشتغال، همه مدیران با طور جد پای کار باشند./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار