مدیرکل ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: امسال اجرای ۱۲ پروژه اولویت‌دار مدیریت بحران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل ماده ۱۷ برای شهرستان بن پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶ 30 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، خسرو کیانی صبح امروز در نشست شورای اداری بن گفت: با توجه به اینکه کانون سیل سال گذشته در روستا‌های بن بود، اعتبارات ماده ۱۷ به این شهرستان سوق داده شد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب ۲۳ پروژه در بخش‌های مختلف این شهرستان پرداخت شد.

کیانی با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی به ۷۰۰ خانوار در مجموع ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد و همچنین به ۱۶۸ خانوار ۳۵میلیارد ریال وام خشکسالی تعلق گرفت، افزود: به ۴۶۳ خانوار که ۳۱۸ خانوار آن اهل روستای بارده بودند ۱۳۹ میلیارد ریال تسهیلات معیشتی پرداخت شد.

وی اظهار کرد: ۲۲۰ میلیارد کمک بلاعوض مردمی در بخش مسکن، کشاورزی و معیشتی هم پرداخت شده است.

مدیر کل ستاد مدیریت بحران با اشاره به اینکه اطلاعات ۲۴۷ خانوار در صندوق بیمه حوادث ثبت شده است، افزود: در مجموع به این افراد یک هزار و ۴۶۷ میلیارد ریال تسهیلات و ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار تعاونی پرداخت شده است.

وی گفت: برای سال جاری اجرای ۱۲ پروژه اولویت‌دار با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل ماده ۱۷ برای شهرستان بن پیش‌بینی شده است.

کیانی در پایان با بیان اینکه بن تنها شهری است که علاوه بر شهر به روستا هم دستگاه تیغ برف‌روب تخصیص داده شده است، گفت: از ۲۰ دستگاه تیغ برف‌روب که در سطح استان توزیع شد چهار دستگاه به شهرستان بن داده شد که ۲ دستگاه در بخش شهری و ۲ دستگاه در بخش روستایی استفاده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار