مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح تکمیل شبکه آب و فاضلاب در ناحیه غرب شهرکرد، گفت: برای انجام این پروژه بیش از 60 میلیارد ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷ 04 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محمد کریمی با اشاره به طرح تکمیل شبکه آب و فاضلاب در ناحیه غرب شهرکرد، گفت: هدف از اجرای این پروژه فراهم شدن زیرساخت‌ها جهت تامین آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار همچنین جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به درخواست‌های متعدد مردمی جهت تکمیل شبکه آب و فاضلاب در ناحیه غرب شهرکرد نقشه‌های طرح تهیه و عملیات اجرایی آن در مدت ۲ ماه تکمیل شد، برای انجام این پروژه بیش از ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: علاوه بر تکمیل شبکه جمع‌آوری و دفع فاضلاب در ناحیه غرب شهرکرد شبکه آبرسانی در محله جدید خیابان کشاورزی چالشتر نیز اجرا شد که با تکمیل این پروژه، آب آشامیدنی ۱۵۴ پلاک زمین ساختمانی که در طرح توسعه جدید به چالشتر الحاق شده تامین شد.

کریمی تصریح کرد: طول لوله‌های به کار رفته در طرح آبرسانی به ناحیه غرب شهرکرد ۱۱۰ میلی‌متر و جنس آن‌ها پلی‌اتیلن است، همچنین در پروژه جمع‌آوری و دفع فاضلاب این ناحیه از لوله‌های کاروگیت به طول پنج کیلومتر استفاده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار