مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: ۴۰ میلیون و ۸۷۶ هزار و ۷۷۰ تردد وسایل نقلیه از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه در جاده‌های این استان ثبت شده است.
کد خبر: ۱۱۴۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ 05 December 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیدزاهدین چشمه‌خاور  اظهار کرد: از این میزان تردد وسایل نقلیه ۳۵ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۳۷۳ تردد مربوط به سواری و وانت بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت چهار میلیون و ۶۸۴ هزار و ۲۹۴ تردد هم مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام بیان کرد: در این مدت، مسیر چوار - ایلام با ۲ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۵۶۸ تردد و مسیر ایلام - سرابله نیز با ۲ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۹۳۴ پرترددترین محورها بوده است.

چشمه‌خاور بیان کرد: هم اکنون ۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۴۸ دوربین نظارتی تصویری و ۶۴ دستگاه تردد شمار در سطح راه‌های استان فعال است.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار