مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین فراوانی درخواست‌ نامه‌های مردمی در سفر دوم رئیس‌جمهور به این استان مربوط به مساعدت مالی، تسهیلات قرض‌الحسنه، اشتغال، مسکن و درمان است.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 05 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، فرشاد طهماسبی گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری بیش از ۱۵۹ هزار درخواست در سامانه سامد ثبت شده است.

مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در طی سفر رئیس‌جمهور به این استان، بیش از ۳ هزار درخواست مردمی نیز در قالب دیدار‌های چهره به چهره با معاونین یا نمایندگان تام الاختیار وزرا در ۳۰ دستگاه اجرایی به ثبت رسیده است.

وی افزود: بیشترین فراوانی درخواست نامه‌های مردمی در سفر دوم رئیس‌جمهور به این استان مربوط به مساعدت مالی، وام قرض‌الحسنه، اشتغال، مسکن و درمان است.

طهماسبی بیان کرد: هم‌اکنون نیز عملیات ارجاع درخواست‌ها توسط ۳۰ کاربر در حال انجام است و تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۳ آذرماه جاری حدود ۱۵ هزار نامه به دستگاه‌های اجرایی ارجاع و بیشترین سهم نیز مربوط به کمیته امداد حضرت امام است.

وی گفت: بر اساس پیش‌بینی انجام شده، کار ارجاع درخواست‌ها تا ۳۰ دی‌ماه به پایان می‌رسد و گزارش آن به تفکیک بیشترین فراوانی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: مردم این استان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ از وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار