مدیرعامل شرکت گاز ایلام بیان داشت : تاکنون به ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۹ درصد مناطق روستایی در این استان گازرسانی شده است.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ 08 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ کشاورز بیان داشت : حداکثر مصرف گاز در استان ایلام براساس پیک مصرف سال گذشته نزدیک ۵ میلیون مترمکعب در روز بوده است. 

 وی گفت : افزایش تعرفه گاز طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود و در این باره اطلاع رسانی های لازم صورت گرفته است.

کاورز مطرح کرد : اگر مشترکین گاز استان بین ۱٠ تا ۳۰ درصد مصرف گاز خود را نسبت‌ به سال گذشته کاهش دهند، به میزان ۵ برابر هزینه تمام شده و فرآورش تولید هر متر مکعب گاز  پاداش دریافت خواهد کرد. 

مدیرعامل شرکت گاز ایلام خاطرنشان کرد : مشترکان گاز مصرفی در تعداد ۱۲ پلکان دسته بندی شده اند پلکان ابتدایی این دسته بندی را ۷٠ درصد مشترکان استان تشکیل داده و ۴۴ درصد گاز استان را مصرف می‌کنند و پلکان های۴ تا ۷ که ۲٠ درصد مشترکین هستند، دارای ۳۵ تا ۴۰ درصد مصرف گاز در فصل سرما را شامل می‌شوند، ضروریست این مشتریکن با صرفه جویی ضمن قرار گرفتن در پلکان پایین تر در تامین گاز پایدار برای زمستان مشارکت فعال داشته باشند.

وی افزود : با راه‌اندازی ۲ موکب در شهرستان چرداول و سه‌راهی جنداله و همچنین پشتیبانی از مواکب شهرستان چرداول به عنوان اداره معین شهرستان به میزان ۳ میلیارد و ۲٠٠ میلیون تومان در حوزه اربعین با مساعدت شرکت ملی گاز ایران هزینه شد.

کشاورز اظهار داشت :  به واسطه عملکرد سال ۱۴۰۱ در حوزه عملیاتی خود شرکت گاز استان ایلام در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر در حیطه دستگاه های خدمات رسان و زیرساختی در سال گذشته انتخاب شد، که این برگ زرینی برای تلاش های شبانه روزی پرسنل و مدیران این شرکت است.

وی بیان داشت : بیشترین مصرف گاز در تابستان، مربوط به صنایع عمده می باشد ولی در زمستان صنایع کوچک و خانگی مصرف کنندگان غالب هستند.

کشاورز گفت : در راستای کاهش مصرف گاز در استان تعداد ۴۵٠ موتورخانه شامل منازل شخصی، دستگاه‌های دولتی، مدارس و مصارف خانگی کاملاً بهینه‌سازی شده که این اقدام کاهش ۱٠ تا ۳٠ درصدی مصرف گاز را در این تأسیسات به همراه داشته است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار