معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۹۰۷ هزار دستگاه کنتور هوشمند فهام در استان نصب و راه اندازی شده است.
کد خبر: ۱۱۴۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ 10 December 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: علیرضا اسکندری، با بیان اینکه راه اندازی این کنتور ها برای کلیه مشترکان اعم از خانگی، کشاورزی، اداری در محدوده شهرستان‌های تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس است،افزود: امیدواریم این تعداد تا پایان امسال به ۲۹۴۰۰ هزارکنتور برسد.
علیرضا اسکندری، بر نقش موثرکنتور‌های هوشمند در مدیریت مصرف برق تاکید کرد و بیان داشت: در تابستان سال جاری با نصب کنتور‌های هوشمند طرح فهام به طور متوسط روزانه بیش از ۴۳۵ مگاوات برق در ساعات اوج مصرف برق صرفه جویی شد.
این مقام مسئول، یادآورشد: در راستای طرح سراسری هوشمندسازی لوازم اندازه گیری، تاکنون بیش از ۳۴ هزارکنتور مشترکان دیماندی درحوزه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تعویض شده است.
وی تصریح کرد: با نصب کنتور‌های هوشمند در تلاش هستیم تا در آینده، اطلاعات مصرف مشترکان هم به صورت لحظه‌ای در اختیار آن‌ها قرار گیرد تا مشترک نیز بتواند از میزان برق مصرفی آگاهی داشته و مصرف خود را مدیریت کند.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس، هوشمندسازی لوازم اندازه گیری را گامی موثر برای ایجاد امکان پایش و مدیریت مصرف برق عنوان کرد و تصریح نمود با هوشمندسازی لوازم اندازه گیری متعادل سازی مصرف برق مشترکان نیز تحقق خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار