امام جمعه بروجرد گفت: دشمنان باطل هستند و در نهایت شکست خواهند خورد، آمریکا با وتوی قطعنامه سازمان ملل اعلام کرد که از کشتار کودکان و زنان غزه حمایت می‌کند.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ 11 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امشب در مراسم شبی با شهدا که در محل حسینیه ثاراله ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، افزود: شهدا با نفس خود مبارزه کردند تا به درجه شهادت رسیدند، شهدا مسیر دنیا را میانبر طی کردند و به درجات عالیه رسیدند، انسان وقتی از خود گذشت، بلند مرتبه می‌شود.

وی اظهار داشت: شهید نظر می‌کند به خدا، راه شهادت را امام (ره) برای ملت ایران باز کرد.

امام جمعه بروجرد گفت: انقلاب اسلامی ایران بیمه شده است و پرچم اسلام به دست صاحب الزمان (عج) خواهد رسید.

حسینی افزود: دشمنان باطل هستند و در نهایت شکست خواهند خورد، آمریکا با وتوی قطعنامه سازمان ملل اعلام کرد که از کشتار کودکان و زنان غزه حمایت می‌کند.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با قدرت الهی و معنوی خود انقلاب کرد، امام خمینی (ره) بدون سپاه و ارتش بر ضد طاغوتیان قیام کرد و پیروز شد.

وی بیان کرد: دنیا یک راهرو است و در مزرعه دنیا در حال تلاش برای آخرت هستیم در این دنیا سفره معنویت پهن است برخی اشتها دارند و استفاده می‌کنند و برخی اشتهاشان کور شده است، اگر با خدا نباشیم به جایی نخواهیم رسید.

امام جمعه بروجرد گفت: اگر انسان بخواهد به قله معرفت برسد باید تلاش کند، اشتیاق و شور انسان برای خدایی شدن شرط اول است، انسان برای رستگاری باید به دستورات دین اسلام عمل کند، اگر به دستورات مراجع تقلید عمل کنیم انسان رستگار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد مراسم معنوی شبی با شهدا در حسینیه ثاراله ناحیه مقاومت بسیج با حضور اقشار مختلف مردم بروجرد با مداحی و نوحه‌سرایی مداحان برگزار شد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار