رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: با بهره برداری و استفاده از بلوار شهیدان پارسائیان جهت عبور و مرور خودرو ها، ترافیک منطقه آزادشهر و صفائیه به طور چشمگیری کاهش میابد.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 12 December 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد علی اعتباری رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد افزود: ترافیک یکی از مشکلات اساسی مناطقی همچون صفائیه و آزادشهر محسوب می شود و کنترل و مهار ترافیک سنگین آن از ابتدای دوره ششم دغدغه اعضای شورای شهر بوده است.

وی ادامه داد: در راستای مهار چنین ترافیک هایی در چند محله، شورا تصمیم به احداث رینگ دوم شهری با ۶ فاز گرفت.

اعتباری مطرح کرد: بلوار دفاع مقدس و بلوار طراوت، از جمله دو بلوار رینگ دوم شهری هستند که عملیات عمرانی آن پایان یافت و بلوار ایرج افشار نیز با مساعدت دانشگاه یزد، بزودی عملیات عمرانی آن اجرا خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: بلوار شهیدان پارسائیان نیز از دیگر بلوارهایی است که در این رینگ شهری قرار دارد و با اتمام عملیات آن، ترافیک آزادشهر و صفائیه به صورت قابل توجهی کاهش و کنترل میابد.

اعتباری خاطرنشان کرد: بلوار شهید پارسائیان با ۲۲۰۰متر طول ۱۲۰ هزار متر مکعب خاکبرداری شده است، ۵۸هزار متر مربع در دو باند ۱۱ متری آسفالت و همچنین روشنایی آن در حال انجام است.

لازم به ذکر است: تاکنون ۵۰ میلیارد تومان هزینه برای بلوار شهید پارسائیان اختصاص یافته است و تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار