مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در حاشیه بازدید از نمایشگاه مدرسه حضرت زهرا (س) بوشهر سیره حضرت زهرا (س) را مرجعی برای خوانش الگوی زن مسلمان ذکر کرد.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵ 16 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری امروز در بازدید از نمایشگاه تکیه‌گاه تجسمی در مدرسه حضرت زهرا سلام‌الله‌علی‌ها بوشهر، اظهار داشت: این نمایشگاه به‌صورت تجسمی در کنار روایت برای دختران دانش‌آموز و اولیا آنان، نقش مادر در جامعه و اجتماع را تصویرسازی می‌کند.

وی افزود: سیره حضرت زهرا سلام‌الله‌علی‌ها مرجعی برای خوانش الگویی برای زن مسلمان است که در آن تمامی ابعاد نقش مادر در خانه و اجتماع و فرایند‌هایی برای آن ترسیم شده که بدون از بین رفتن ویژگی بانو بودن و با حفظ شاخصه‌های مادری می‌تواند عفیفانه نقش‌آفرین باشد.

قادری با بیان اینکه این نمایشگاه اتفاق خوبی برای تبیین ابعاد مختلف سیره حضرت زهرا سلام‌الله‌علی‌ها است، بیان کرد: در غرفه‌های مختلف این نمایشگاه تک‌تک لحظه‌های زمانه حضرت زهرا سلام‌الله علی‌ها روایت می‌شود، جوان و نوجوانان این را لمس می‌کند و پس از ورود به حسینیه نمایشگاه، جامعه امروز و انقلاب اسلامی برای آن‌ها روایت می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: سهم قابل توجهی از دانش‌آموزان مرکز استان و اولیا آن‌ها از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند و تلازم دانش‌آموز و، ولی و درگیر کردن خانواده دانش‌آموزان اتفاق ویژه‌ی این نمایشگاه است.

گفتنی است، نمایشگاه تکیه‌گاه تجسمی از ۱۹ تا ۲۶آذرماه در دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علی‌ها در نوبت صبح برای دانش‌آموزان و عصر‌ها برای اولیاء آنان و عموم مردم برگزار می‌شود که از غرفه‌های مختلفی با موضوع سبک زندگی، خطبه خوانی، وداع با فرزندان و غرفه شهدای انقلاب اسلامی به‌عنوان ادامه‌دهندگان سیره اهل‌بیت تشکیل شده است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار