نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای از مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان به پاس پیگیری های مجدانه در برگزاری جلسات و بازدیدهای میدانی در اجرایی کردن پروژه ها در شوشتر و گتوند قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ 19 December 2023

تابناک خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان سهراب گیلانی به پاس پیگیری های مجدانه در برگزاری جلسات و بازدیدهای میدانی در اجرایی کردن پروژه ها در شوشتر و گتوند با ارسال نامه ای از عباس صدریان فر تشکر و قدر دانی کرد.

در متن این نامه آمده است:

احتراما با افتخار لازم میدانم از جنابعالی که در همراهی، مساعدت پیگیری های مجدانه در برگزاری جلسات و بازدیدهای میدانی در اجرایی کردن پروژه ها در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند داشته اید و ادامه دارد تقدیر و تشکر نمایم.

مهم ترین پروژه هایی که متعهدانه پی گیری و اجرایی داشته اید به شرح زیر می باشد:

 ۱- بررسی، صدور مجوز برای ایجاد پارکهای ساحلی رودخانه کارون در ساحل گتوند، ترکالکی، جنت مکان و شوشتر

۲- بررسی و صدور مجوز آب کشاورزی ۵۲۰ هکتار از زمین های کشاورزی شهرک شهید قلی پور و همچنین اجرایی کردن تأسیسات و شبکه آبرسانی به زمین های مذکور به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان که ادامه دارد. 

۳- بررسی طراحی و اجرایی کردن پروژه استحکام بخشی بقعات علامه شیخ شوشتری و سید محمد گلابی شوشتر جهت جلوگیری از فاجعه تخریب آن بقعات که ادامه دارد.

۴- بررسی طراحی و اجرای کامل خط انتقال آب شرب ۷۰۰ شهر شوشتر در کمترین زمان ممکن (۶) ماه

۵- طراحی و اجرای تأسیسات ۲۵ هزار متر مکعب آب شرب شهر شوشتر در پارک داریون و افتتاح آن در سفر دوم ریاست محترم جمهوری به خوزستان

همچنین شایسته میدانم از وزیر محترم نیرو جناب آقای محرابیان و استاندار خوزستان جناب آقای محراب حسینی که حمایت و مساعدت در اجرای پروژه های مذکور داشته اند تقدیر و تشکر نمایم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار