فرماندار سیروان:
فرماندار سیروان از رفع ۳ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی و استاندارد سازی جاده‌های روستایی این شهرستان در طول ۸ ماهه اول سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ 20 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدباقر شریفی در دیدار با رئیس و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان به مناسبت ۲۶ آذر گفت: رفع نقاط حادثه خیز و استاندارد سازی جاده‌های روستایی از اقدامات خوب این اداره بوده که خوشبختانه تاکنون پیچ روستای حسن گاوداری، راه روستایی نثار سیروان در مسیر روستای باغله، محور تونل آزادی به سرابله از نقاط حادثه خیزی بودند که با تلاش‌های راهداری این شهرستان برطرف شده است.

وی از روکش آسفالت محور کارزان به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون روکش آسفالت روستای حسن گاوداری به طول ۳۰۰ متر و با اعتبار ۶ میلیارد ریال انجام شده است که این مهم باعث رضایت نسبی ساکنان این مناطق شده است.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های این شهرستان با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال خط کشی شده است، تصریح کرد: نصب نیوجرسی به طول یک کیلومتر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، نصب تابلو وعلائم ایمنی به تعداد ۸۰۰ عدد با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، تعمیر و تعریض پل‌های دو راه علی آباد به چشمه چاهی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از اقدامات راهداری این شهرستان در طول ۸ ماهه اول سال جاری بوده است.

شریفی با اشاره به اینکه ایجاد حفاظ خاکی به طول ۶ کیلومتر، شانه سازی راه‌ها بطول ۶ کیلومتر، لایروبی پل‌های بزرگ ۴ دستگاه از دیگر اقدامات راهداری این شهرستان بوده است، گفت: تیغه زنی و علف زنی راههای شهرستان بطول ۱۸۰ کیلومتر، شستشوی دیوارهای تونل آزادی به طول یک هزار و ۲۰۰ متر و رفع ۳ نقطه حادثه خیز از دیگر اقدامات این اداره بوده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار