امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : شعار دولت سیزدهم فسادزدایی است و این شعار و اقدام دولت قابل قدردانی است، اما انتظار مردم این است که علاوه بر معرفی مفسدان و مجازات شدید قانونی آنان، با عواملی که زمینه ساز فساد و حامیان پنهانی که داشته اند، برخورد جدی و بازدارنده شود.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ 22 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار بیان داشت :  آنچه که امروز در دنیا اتفاق می افتد فصل جدیدی را در تاریخ ورق می زند، مقاومت مظلومانه مردم غزه با وجود همه اقدام های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس که با حمایت مستقیم آمریکا و دیگر کشورهای غربی انجام می شود اما جبهه مقاومت سرنوشت جدیدی برای دنیای امروز تعیین خواهد کرد.

وی افزود :  انصارالله به عنوان مجاهدینی که هشت سال درگیر جنگ بودند، امروز ابرقدرت دنیا جرات نمی کند به طور مستقیم وارد درگیری با آنان شود که دلیل بر ضعف و ناتوانی آمریکا و قدرت اراده پیروز انصارالله بر اسرائیل و آمریکا خواهد بود.

امام جمعه ایلام ادامه داد :  انصارالله اعلام کرد که دریای سرخ را گورستان ناوهای آمریکایی و صهیونیستی خواهیم کرد و توجیه بین المللی هم دارند، اعلام کرد که هدف ما رژیم صهیونیستی که مظلوم کشی می کند و زن و کودک غزه را بمباران می کند، است و کشورهایی که با آمریکا همراه شده اند، بدانند این همراهی هیچ توجیهی قانونی در نظام بین الملل ندارد.

وی  با بیان اینکه یکی از بازخوردهای زیبای مقاومت مردم ایران اسلامی و شیعیان جهان، در حمایت از مظلومان غزه همین ذلت آمریکا و رژیم صهیونیستی است، ابراز کرد: این موضع گیری موجب شده است که امروز گرایش به اسلام و تشیع در جهان افزایش یابد و غیر مسلمانان هم مسلمان شوند چرا که می دانند این مذهب طرفدار مظلومان جهان است.

امام جمعه ایلام به حمله سایبری دشمن به جایگاه های سوخت کشور اشاره کرد و گفت : این حملات در سطح دنیا وجود دارد، هدف دشمن این بود با قطع بنزین و شایعه گران شدن آن، مردم را به کف خیابان بکشاند و ایجاد ناامنی کند اما با هوشیاری مردم بصیر این توطئه خنثی شد و عکس العمل سریع و به موقع دولت و کنترل آن و بازگشت جایگاه های سوخت در اولین زمان ممکن به وضعیت عادی، قابل تقدیر است.

وی  با قدردانی از همسران و مادران شهدا، ابراز کرد: مادران شهدا، بهترین سربازان را در دامن خود پرورش داده و می دهند و همه ما مدیون کسانی هستیم که بهترین سرمایه خود را تربیت و تقدم نظام اسلامی کردند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار