امام جمعه برازجان گفت: گرانی و افزایش ۴۰ درصدی قیمت شیر خشک مغایر با طرح جوانی جمعیت است،
کد خبر: ۱۱۴۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 22 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه، با بیان اینکه گرانی و افزایش ۴۰ درصدی قیمت شیر خشک مغایر با طرح جوانی جمعیت است، اظهار داشت: هفته پیش با کمبود شیر خشک مواجه بودیم که در خطبه‌ها مطرح شد و عده‌ای از نمایندگان مجلس نیز از این وضعیت انتقاد کردند.

وی با تاکید براینکه توقع این بود که مشکل خانواده‌ها حل شود، افزود: متاسفانه در فاصله همین یک‌ماه به یک‌باره شیر خشک از ۷۳ هزار تومان به ۹۰ هزار تومان رسید.

مصلح ادامه داد: حالا که اعلام کردند مشکل شیر خشک با سهمیه‌بندی حل شده است، قیمت از ۹۰ هزار تومان به ۱۴۰ هزار تومان افزایش یافته است!

وی عنوان کرد: با این گرانی‌ها چطور توقع افزایش جمعیت و فرزندآوری را از مردم دارید! در حالی که با بی‌توجهی به وضع درآمد کارگر و کارمند، یک‌باره شیر خشک و اقلام موردنیاز خانواده‌ها را گران می‌کنید.

مصلح با بیان اینکه انتخابات مظهر قدرت ملی جمهوری‌اسلامی‌ایران است، گفت: انتخاباتی که از همان روز‌های اول سال مورد توجه رهبر حکیم انقلاب‌اسلامی قرار گرفت و ایشان از ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ به آن اشاره کرده و دیدگاه‌های خود را در مناسبت‌های گوناگون مطرح کرده‌اند که آخرین آن، ۲۵آبان ماه و در دیدار با اعضای شورای نگهبان بود.

وی ابراز کرد: به نظر می‌رسد بهترین دست‌مایه برای تحلیل‌های دقیق و واقع‌بینانه، توجه به جان کلام امام جامعه و حرکت بر همان منش و روش است.

مصلح با تاکید بر اهمیت انتخابات سال جاری، خاطرنشان کرد: انتخابات می‌تواند مظهر قوّت ملّی باشد، اما اگر انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، درست برگزار نشود ضعف کشور، ملّت، دولت، مسوولین، آحاد مردم و کشور را نشان می‌دهد؛ هر چه ما ضعیف بشویم، تهاجم و فشار دشمنان ما بیشتر خواهد شد.

وی با اعلام اینکه اگر می‌خواهید جلوی فشار دشمن گرفته بشود، باید قوی بشویم، تاکید کرد: یکی از ابزار‌های مهمّ قوّتِ کشور همین انتخابات است؛ مسوولانی که مرتبط که می‌دانم که تلاش می‌کنند، اما باز هم راهبرد مشارکت و امنیّت و سلامت و رقابت انتخابات را مشخّص کنند تا انتخابات خوبِ سالمِ با مشارکت بالایی در آخر سال داشته باشیم.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار