رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان ایلام با بیان اینکه با هرگونه تخلف انتخاباتی مدیران برخورد قاطع می‌شود، گفت: ۶۷۹ نفر وظیفه بازرسی انتخابات استان ایلام را بر عهده دارند.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ 25 December 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛سعید هژبری در نشست اعضای هیئت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان ایلام، اظهار کرد: هیئت بازرسی انتخابات استان شامل هشت است که سه نفر از آنها مسئولیت دبیرخانه ستاد انتخابات استان را عهده‌دار هستند.

وی با بیان اینکه با هرگونه تخلف انتخاباتی مدیران در سطح استان برخورد قاطع می‌شود، گفت: ۶۷۹ نفر وظیفه بازرسی انتخابات استان ایلام را بر عهده دارند که از این تعداد ۶۳۶ نفر بازرس و ۴۳ نفر سربازرس هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان، افزود: به ازای هر صندوق رای یک نفر بازرس و به ازای هر ۱۵ صندوق یک سربازرس در نظر گرفته شده و بازرسان به‌صورت ثابت و سربازرسان به‌صورت دوره‌ای بر صندوق‌های رای نظارت خواهد داشت.

وی تاکید کرد: هرگونه جانبداری مدیران دستگاه‌های اجرایی از نامزدهای انتخابات و یا استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیداها رصد می‌شود.

هژبری ادامه داد: چنانچه هیات بازرسی انتخابات استان به این نتیجه برسد که هر کدام از مدیران در روند انتخابات به نفع یا علیه هر کدام از داوطلبان انتخابات نقش داشته باشد بلافاصله مدیر مربوطه عزل و از طریق دستگاه‌های اداری و قضایی با وی برخورد خواهد شد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان ایلام خاطرنشان کرد: هیئت‌های بازرسی همه شهرستان‌های استان مشخص، احکام آنها صادر و معرفی شده‌اند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار