مبشری :
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد : ۴۸ هزار و ۶۳۳ خانوار از حمایت معیشتی این نهاد در استان بهره مند هستند.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶ 27 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد به فرمان امام راحل (ره) برای کمک به نیازمندان تأسیس شد و یکی از مهمترین خدمات این نهاد، پرداخت کمک معیشت ومستمری به مددجویان نیازمند است.
وی تصریح کرد: ۴۸ هزار و ۶۳۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته از این نهاد کمک معیشت دریافت کرده اند.
مبشری افزود: از مجموع خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ۱۳هزار و ۱۶۳ خانوار تک نفره، ۱۳هزار و ۱۵۰ خانوار دو نفره، ۱۵ هزار و ۸۳۱ خانوار سه نفره و مابقی بالای ۴ نفره هستند و از لحاظ جنسیت نیز ۳۰ هزارو ۳۴۰ خانوار سرپرست مرد و مابقی سرپرست زن هستند.  
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مستمری پرداختی به مددجویان این نهاد در سال گذشته بیش از ۵۲۰ میلیارد و ۸۴۹ میلیون تومان بوده است.
مبشری درباره خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد، گفت: دسته‌ای از آن‌ها بر اثر فوت سرپرست خانوار، تحت پوشش هستند، تعدادی بانوان مطلقه نیازمند، سرپرست خانوار‌های بیمار که توانایی تأمین هزین‌های زندگی ندارند، ایتام، سالمندان نیازمند، خانوار‌هایی که سرپرست آن‌ها زندانی است و سایر خانواده‌هایی که در دهک ۱ تا ۳ هستند، با پرداخت مستمری مورد حمایت و تحت پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار