مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام ؛
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام بیان داشت : پروژه احداث درمانگاه شهرستان مهران در راستای توسعه زیرساخت‌های بخش درمان شهرستان با ۹۹ درصد پیشرفت در حال اتمام است.
کد خبر: ۱۱۴۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 27 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ هادی صبور در حاشیه رویداد جام امید افزود : تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از این مرکز درمانی با توجه به موقعیت خاص مهران و حضور انبوه زائران اربعین ضروری است.

وی بیان داشت : با توجه به افزایش ردیف‌های اداری مدیریت درمان و کمبود فضای موجود و همچنین فرسودگی ساختمان، اقدام به احداث ساختمان مشترک اداره کل و مدیریت درمان با زیر بنای ۵۰۰۰ متر شد که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

صبور ادامه داد :  لزوم ملکی شدن بیمارستان هیات مدیره‌ای شهدای زاگرس که به علت مسائل مالی و درآمدی جهت خدمت‌رسانی مناسب به بیمه‌شدگان بود، که برای این بیمارستان تجهیزات آزمایشگاه به میزان اعتبار اعلام شده خریداری شد.

 وی  مطرح کرد :  احداث ساختمان جدید مرکز جراحی محدود و سرپایی با زیربنای ۸۵۰۰ مترمربع از دیگر اقدامات این سازمان است که این کار در مرحله طراحی و اخذ پروانه ساخت است که امیدواریم نیاز بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی و عموم مردم را برطرف سازد./ع

پیشرفت_ایران 

#پیشرفت_ایلام 

#جام_امید 

#گروه_رسانه_ای_تابناک 

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار