استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت : همانگونه که باید در برابر حوادث طبیعی آمادگی لازم وجود داشته باشد، تمهیدات مناسب نیز در برابر حوادث سایبری نیز اندیشیده شود.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ 28 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت : امروز و بعد از گذشت ۴۴ سال عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مهران مشهد شهیدان، همچنان به‌عنوان پایتخت ایثار و خادمان سیدالشهداء(ع) نقش آفرینی می‌کند و این به برکت و همدلی مردم و سایر ایثارگران در سراسر کشور است.

وی افزود : ستاد اربعین استان ایلام که ردای خادمین به زوار اباعبدالله(ع) را بر تن کردند در گرمای بیش از ۵۰ درجه به خوبی از زوار، میزبانی کردند.

استاندار ایلام مطرح کرد : مبلغ ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه زیرساخت‌های راه‌ها و امکانات رفاهی در طی این ۲سال شده که پنج هزار میلیارد تومان از این میزان در راستای توسعه راه‌های منتهی به مهران صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد : همه این اقدامات و میزبانی خوب مردم استان از زوار باعث شد تا رییس جمهور به خوبی از مردم ایلام قدردانی کنند که نتیجه همدلی و هارمونی بود که بین همه مردم و مسئولان به وجود آمده است‌.

استاندار ایلام تاکید کرد :  باید قوی باشیم و همیشه پیش‌بینی هر نوع حادثه احتمالی و لحظه‌ای را داشته باشیم، همانگونه که باید در برابر حوادث طبیعی آمادگی لازم وجود داشته باشد، ضرورت دارد تمهیدات لازم در برابر حوادث سایبری نیز اندیشیده شود.

وی اظهار داشت : تمرین امروز یک اطمینان خاطر در حوزه‌های حملات احتمالی سایبری در بخش آب و برق است که برای مسئولان و مردم باعث دلگرمی است، لذا باید هر لحظه آماده باشیم و به سطح بالایی از آمادگی و ارتقاء دست پیدا کرد و این جز با تمرین و رزمایش میسر نمی‌شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار