مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: بر اساس قانون، کلیه دستگاه‌های خدمت رسان ملزم به تامین زیرساخت‌ها تا درب ورودی واحدهای تولیدی هستند تا خللی در روند جذب سرمایه‌گذاران و تولید و اشتغال ایجاد نشود.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 27 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، هاشم علایی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اظهار کرد: یکی از لازمه‌های جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران، ایجاد بستر‌ها و تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است تا با فراهم کردن امکانات لازم، شاهد حضور سرمایه‌گذاران در استان باشیم.

وی افزود: این موضوع همواره مورد تاکید دولت‌مردان و مسؤولان بوده و تلاش شده است با حمایت‌ها، تأمین اعتبارات و وضع قوانین و مقررات مختلف، مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: بر اساس ماده ۸۱ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی، وزارتخانه‌های نیرو، نفت و ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف هستند نسبت به تأمین آب، برق، گاز و امکانات مخابراتی تا درب ورودی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقدام کنند که در این زمینه نیازمند همکاری هرچه بیشتر این دستگاه‌ها در تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاران هستیم.

علایی تصریح کرد: هدف از تشکیل شرکت شهرک‌های صنعتی، حمایت از سرمایه‌گذاران و بسترسازی برای رونق تولید و اشتغال است که این شرکت از تمام ظرفیت‌های ممکن برای تحقق این هدف مهم استفاده می‌کند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار