معاون توسعه ورزش قهرمانی ورزش و جوانان استان ایلام:
معاون توسعه ورزش قهرمانی ورزش و جوانان استان ایلام برنامه‌های این اداره کل را در هفته مقاومت تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ 30 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد مهدیه از برگزاری مسابقات متنوع ورزشی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی که مصادف با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و ولادت امام خمینی است با شعار شهیدالقدس و هفته مقاومت خبر داد.

وی با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای گرانقدر در استان و ۸۳ شهید ورزشکار استان تصریح کرد: ورزش یا مباحث فرهنگی و اجتماعی و ... با شهدا گره خورده و ورزشکاران دارای روحیه فتوت و جوانمردی هستند و همزمان شدن ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز نهم دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی را به فال نیک می‌گیریم چرا که ولایت‌مداری جامعه ورزشبر همگان ثابت شده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی ورزش و جوانان از تشکیل ستاد استانی ورزش برنامه های هفته مقاومت خبر داد و تصریح کرد: تمامی برنامه های ورزشی مزین به نام شهید سلیمانی خواهد بود.

وی از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهر ایلام در صبح روز پنج شنبه هفته آینده چهاردهم دی خبر داد از مردم استان و جامعه ورزش استان برای حضور باشکوه در این برنامه دعوت کرد.

مهدیه ادامه داد: سومین رویداد ملی روایت حبیب با عنوان جهان پهلوان حاج قاسم سلیمانی با همکاری حوزه هنری، هیات زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار و به صورت زنده از سیمای ملی پخش خواهد شد.

مهدیه از مشارکت خانواده بزرگ ورزش و جوانان در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد نهال خبر داد و گفت: پویش نذر خون با استفاده از ظرفیت جامعه ورزش از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه موضوع بعدی بحث تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است، تصریح کرد: این شهید حس میهن دوستی فراوانی داشت و اگر همین ارادت را منتقل کنیم و از اصول مراقبت کنیم، کار خود را انجام داده‌ایم.

هفته مقاومت از ۱۲ دی ماه آغاز و تا ۱۸ دی ماه ادامه دارد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار