نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اولین دستاورد روز ۹دی افزایش اقتدار و استحکام نظام است به‌طوری‌که ملت ما روز ۹ دی را به فرصتی برای استحکام نظام اسلامی تبدیل کردند.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 30 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت ۹دی در مصلای اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: پیام ما به دشمنان این است که امنیت ملت ایران خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تمام قد دربرابر جنایت‌های دشمن ایستاده‌ایم همان‌گونه که فکر نمی‌کردند روزی در دریای سرخ این‌چنین مغلوب و یا در سوریه گرفتار شوند.

وی افزود: دشمن هیچ وقت پیش‌بینی طوفان الاقصی را نکرده بود که در خاک رژیم موقت و جعلی صهیونیستی چنین حرکت افتخار آفرینی انجام شود. پس دشمنان عاجزند از شناخت قدرت ما و با این حماسه و حضور بدون شک به این نتیجه می‌رسند که قبل از هر اقدامی باید تابوت سربازان خود را آماده کنند.

عزیزی عنوان کرد: حماس با امکانات محدود رژیم غاصب را به عجز و ناتوانی کشاند و این نشان‌دهنده حرکت قدرتمند ملت ایران و صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی است به‌طوری‌که مکتب امامین انقلاب و حاج قاسم سلیمانی نهراسیدن و ثابت قدم ماندن را به ما آموخته است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گرامیداشت ۹دی توسط مردم اردبیل مظهر بصیرت و هوشیاری این مردم است به‌گونه‌ای که در سالگرد این حماسه، حماسه دیگری در اردبیل خلق شد و این به دلیل فهم بالا و بصیرت انقلابی و دشمن شناسی مردم اردبیل است.






وی یادآور شد: ۹دی تجلی فهم بلند و آرمانی از رسالت انقلابی است چرا که به واسطه این که در ۹دی ماه ۸۸ مردم وارد صحنه دشمن شناسی شدند و از درون جریان‌های تو در تو و پیچیده فتنه‌گران را از زیر نقاب‌ها و غبار‌ها خوب تشخیص دادند.

عزیزی گفت: اولین دستاورد روز ۹دی افزایش اقتدار و استحکام نظام است طوری که ملت ما روز ۹ دی را به فرصتی برای استحکام نظام اسلامی تبدیل کرد و ثابت کردند که یک حقیقت واحد هستند.

وی اذعان کرد: یکی دیگر از دستاورد‌های ۹دی این بود که کسانی که برگزاری رفراندوم را در کشور می‌خواستند، را این حماسه آن را فراهم کرد و در عمل رفراندوم برای مقبولیت نظام برگزار شد و شاهد ارتقای مقبولیت و مشروعیت نظام بودیم جریان فتنه هم مقبولیت و مشروعیت خود را از دست داد و در سایه ۹ دی قدرت بازدارندگی خود را اثبات کردیم چرا که ما سال‌ها ادعا می‌کردیم که قدرت بازدارندگی ما ملت ماست.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: یکی از برکات این روز افزایش پیوند میان مردم و رهبری بود که عمق ارتباط مردم و رهبری در روز ۹ دی به نمایش گذاشته شد و عمق بخشی به بینش و بصیرت مردم بود که این حادثه را رقم زد و حتی در سایه ۹ دی الگو‌های جدیدی را برای دوستی و دشمنی مشاهده کردیم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار