۲۰ زندانی ایلامی(۲ زن و ۱۸ مرد) در سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مراسمی با حضور مسولان قضایی استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 03 January 2024

به گزارش تابناک ایلام، این تعداد زندانی روز چهارشنبه در مراسمی با همکاری ستاد دیه و اعطای ارفاقات قانونی از سوی مراجع قضایی از زندان آزاد شدند.

رییس کل دادگستری استان ایلام در این مراسم اظهار کرد: الگو برداری از سیره زندگی ائمه اطهار(ع) و الهام گیری از کرامات و فضائل اخلاقی و شخصیت برجسته بانوی ۲ عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، ما را در مسیر درست زندگی قرار می دهد.

عمران علی محمدی با بیان اینکه تلاش مراجع قضایی و مسئولان زندان ها برای حل مشکلات زندانیان است، گفت: زندانیان بعد از آزادی سعی کنند که بازگشت سالمی به جامعه داشته و با خودسازی و توکل به رحمت پروردگار به دنبال جبران گذشته و ساختن آینده ای روشن باشند.

رییس کل دادگستری استان ایلام در ادامه به خدمات و اقدامات ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۲۲ زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیرین و ستاد دیه از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مدیرکل زندان های استان ایلام نیز خاطرنشان کرد: آزادی زندانیان نیازمند مالی نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و در تلاش هستیم تا پایان سال جاری این آمار را افزایش داده و با کمک خیرین و ستاد دیه، زندانیان جرایم غیرعمد به آغوش خانواده خود بازگردند.

«جمشید اسکندری» تصریح کرد: همکاری اثربخش مراجع قضایی در اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان زمینه ساز آزادی و رفع مشکلات زندانیان است که بحمدالله تعامل مطلوب قضات در پیشبرد برنامه های اصلاحی و تربیتی نقش پررنگی داشته است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار