نشست ادبی «بصیرت و ولایت» هم‌زمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی در شهرستان آرادان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ 03 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، صبح امروز هم‌زمان با ایام چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آرادان، محفل ادبی «صبح امید» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر علاقه‌مندان حوزه شعر و ادب، مراسم شعرخوانی «بصیرت و ولایت» در آرادان برگزار شد.

این مراسم با موضوع شهادت سردار سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی در بومگردی سرای پدربزرگ روستای پاده شهرستان آرادان و با حضور جمعی از مسؤولان و شاعران مطرح این شهرستان برگزار شد.

ابراهیم مونسان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آرادان در این جلسه گفت: ملت ایران در نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ با حضور آگاهانه و مقتدرانه در میدان، بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حماسه‌ای جاودان و به‌یادماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند.

وی ادامه داد: حرکت‌هایی از قبیل ۹ دی که در جهت حفظ و استحکام نظام انقلاب اسلامی بوده است، باید فرهنگ‌سازی و برای همه اقشار جامعه نهادینه شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آرادان با اشاره به شخصیت والای شهید سلیمانی گفت: ایشان شخصیتی اثرگذار و انقلابی بودند و الگوی بسیار مناسبی برای همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان به شمار می‌آیند.

مونسان با بیان اینکه جامعه باید با ویژگی‌های شخصیتی و همچنین فعالیت‌ها و اقدامات اثرگذار حاج قاسم آشنا شود، افزود: مردم باید قدر شخصیت‌های ملی این سرزمین را بداند و برگزاری این‌گونه برنامه‌ها در کتابخانه‌های عمومی می‌تواند ادای دینی بر ایثارگری‌ها و رشادت‌های این سردار فداکار وطن باشد.

در ادامه این نشست فرهنگی و بصیرتی، هر یک از شاعران سروده‌های خود را با موضوع حماسه عظیم مردم غیور و هوشمند کشورمان در جریان فتنه سال ۸۸ و همچنین در وصف رشادت‌های سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی قرائت کردند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار