کد خبر: ۱۱۴۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ 05 January 2024

اختصاصی هما خوزستان

افشار پرویزی بابادی

به چهارمین سالگرد شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نزدیک می شدیم برنامه‌های مختلف فرهنگی مذهبی برای گرامی داشته یاد این سردار رشید سپاه اسلام و همرزمان شهیدش در شهرهای مختلف کشور تدارک دیده شد تقارن شهادت حاج قاسم با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی را بیشتر کرده بود.

در شهر کرمان همه چیز مهیای برگزاری سالگرد این شهید بزرگوار بود در روز ۱۳ دی ماه گلزار میزبان خیلی عظیم شاد عاشقانه شهادت و شهدا بود مردم از شهرهای مختلف کشور برای شرکت در آیین سالگرد این شهید خود را به گرما رساندند مو که با برپا شد عزاداری آغاز و مردم دسته دسته به سوی گلزار شهدا حرکت کردند بی‌خبر از آنچه در انتظار آن هاست.

در مسیر حرکت مردم به سمت گلزار شهدای کرمان متاسفانه دو حادثه تروریستی رخ داد و جمع زیادی از مردم شرکت کننده در مراسم سالگرد سردار زخمی و مجروح و یا به شهادت رسیدند خبرچنان ناراحت کننده بود که کل کشور را درگیر و متلاطم کرد از سوی مسئولان آمار شهدا و مصدومان ت به ساعت افزایش می‌یافت بیمارستان‌های کرمان مملو از افراد آسیب دیده و مجروح بود.

مسئولان امنیتی ابتدا ایمن سازی گلزار شهدا و مسیرهای منتهی با آن اقدام کردند و تلاش برای شناسایی عامل یا عاملان این حادثه تروریستی را آغاز کردند، طبق اعلام وزیر کشور، بیشتر شهدا و مجروحان مربوط به انفجار دوم بوده است.

رئیس جمهور گفت: دشمن هم می‌داند که ایران امروز، ایران مقتدر، قهرمان و صاحب قدرت است و حاج قاسم برای این کشور تولید قدرت کرده است.

احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور گفت: این رخداد ناجوانمردانه و آسمانی شدن مریدان سردار دل‌ها در دیار فرمانده شهید نشان از ضعف و ناتوانی دشمنان قسم خورده است.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه حادثه تروریستی کرمان، غم از دست دادن شهید سلیمانی را برای ملت ایران تازه ساخت، گفت: رژیم صهیونیستی توان مقابله مستقیم را ندارد و این حادثه در ادامه استیصال و شکست رژیم جعلی صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار