کد خبر: ۱۱۴۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ 06 January 2024
تابناک خوزستان: به گزارش خبرنگار روابط عمومی، هفدهمین جلسه کمیته راهبری با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، قائم‌مقامان و مشاوران مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران گروه فولاد خوزستان روز سه‌شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات شهدای مدافع حرم فولاد خوزستان برگزار شد.
امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان در این جلسه گفت: تبعات توهم آگاهی به مراتب خطرناک‌تر از توهم‌ جهل است. شرکت فولاد خوزستان با حضور مدیران با انگیزه و پرانرژی، بر توسعه خود در آینده امیدوار است.
 
وی افزود: مدیریت نقدینگی و افزایش سودآوری، دو امر مهم هستند که با وجود شرایط بازار، باید به طور جدی در نظر گرفته شوند. بر این اساس، تسریع در راه‌اندازی مگامدول زمزم ۳ و بهره برداری از آن بسیار با اهمیت است. 
 
وی گفت: در طراحی پروژه‌ها می بایست ریسک پذیرتر عمل نمود تا بتوان هزینه ها را مدیریت نمود. تمامی معاونین و  مدیران سازمان، به نوعی معاون و مدیر منابع انسانی شرکت بوده و انتظار می‌رود برای آرامش، رفاه و سلامت کارکنان ارزش زیادی قائل باشند. ما باید بر اساس داده‌های درست، صحیح و دقیق و بازخوردهای دوره‌ای که به منابع انسانی می‌دهیم، در مسیر افزایش رضایتمندی کارکنان شرکت گام برداریم. کیفیت و افزایش توسعه شغلی کارکنان و تحول در آموزش بر مبنای نوآوری، امری ضروری است. 
 
ابراهیمی با خطاب قرار دادن معاونان شرکت گفت: فولاد خوزستان دارای مدیرانی با تجربه، متخصص و تواناست. مدیران باید تصمیم صحیح و به موقع را اتخاذ کنند و در تصمیم سازی نیز اثرگذار باشند. نظم و انضباط سازمانی در حوزه مدیران، بسیار حائز اهمیت است.
 
وی افزود: انبار ضایعات و پسماندها، باید هر چه سریع تر ساماندهی شده و اقلام مازاد باید تعیین تکلیف شوند. توزین‌های شرکت، یکی از گلوگاه‌های ما می‌باشند که افزایش کیفیت، دقت و صحت آن ها و بهره برداری مناسب از آن ها، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 
وی در پایان برای موفقیت کارکنان و توسعه سازمان ابراز امیدواری نمود. 
 
گفتنی است، در جلسه یاد شده مصوبات پیشین سررسید شده کمیته، پیگیری و گزارش‌ عملکرد معاونت‌های بهره برداری و فروش و بازاریابی و درس های مدیریتی ارائه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار