معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور گفت: تکمیل پروژه راه‌آهن شهرکرد در بخش‌های روسازی، زیرسازی و ریل‌گذاری نیازمند سه همت اعتبار است.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 06 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، عباس خطیبی ظهر امروز در حاشیه بازدید از راه‌آهن ۹۰ کیلومتری فولاد مبارکه به شهرکرد، گفت: از ابتدا تاکنون یک هزار میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور ادامه داد: پیش بینی می‌شود تا پایان دولت سیزدهم با افزایش سرعت کار این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در این پروژه از بهترین پیمانکاران باتجربه کشوری استفاده شده است و امیدواریم که زودتر به نتیجه برسد.

خطیبی اضافه کرد: پروژه راه‌آهن شهرکرد یکی از چند پروژه اولویت‌دار وزارت راه و شهرسازی و اصلی‌ترین پروژه شرکت ساخت راه‌آهن است.

وی بیان کرد: طی سفر اول رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری یک هزار میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شد که تاکنون حدود ۶۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است و در سفر دوم حدود سه همت مصوب شد.

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور افزود: تکمیل پروژه راه‌آهن شهرکرد در بخش‌های روسازی، زیرسازی و ریل‌گذاری نیازمند سه همت اعتبار است که در همین راستا وزارت راه و شهرسازی و استانداری چهارمحال و بختیاری پیگیر تخصیص اعتبار مصوبه سفر رئیس‌جمهور به این پروژه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار