به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان سومین قلاده از گونه خرس قهوه‌ای ماده به همراه یک توله در منطقه درب گنبد شهرستان کوهدشت در سال ١۴٠٢ مشاهده شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 10 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، علی سالاروند با اشاره به اینکه تصاویر و فیلم یک قلاده خرس قهوه‌ای ماده به همراه یک توله توسط همیاران محیط زیست در شهرستان کوهدشت، ثبت و ضبط شد، اظهار کرد: این تصویر که توسط همیاران محیط زیست در شهرستان کوهدشت ثبت شده است نمایانگر حضور یک خرس قهوه‌ای و توله در زیستگاه‌های شهرستان کوهدشت است.

وی گفت: این سومین مشاهده خرس قهوه‌ای به همراه توله در سال ١۴٠٢ است، این مشاهدات نشان از احیاء شدن زیستگاه‌ها و گونه‌های مختلف جانوری در کل سطح استان لرستان است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست استان در راستای حفاظت و مدیریت گونه‌های در خطر انقراض، اقدام به هوشمندسازی مناطق، پایش و آموزش جوامع محلی در سطح زیستگاه‌هایی که از جمعیت زیستایی برخوردار هستند، کرده است.

سالاروند ضمن قدردانی از همیاران محیط زیست در ثبت و ضبط تصاویر مربوطه، از همه هم استانی‌های عزیز و با فرهنگ لرستان درخواست کرد که به منظور احیا گونه‌های نادر و بی‌نظیر حیات وحش استان، اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان را یاری کنند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار