مدیرکل امور مجلس و استان های سازمان اداری و استخدامی کشور؛
مدیرکل امور مجلس و استان های سازمان اداری و استخدامی کشور گفت : چینش درست نیروهای انسانی چالش عمده ادارات در سطح کشور است به گونه ای که در برخی بخش ها انباشت و مازاد نیرو و در برخی قسمت ها کمبود نیرو مشهود است که ضرورت ساماندهی و چینش نیروها در ادارات و سازمان ها ضرورت دارد.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ 11 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ ابویی بیان داشت : دارات آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و علوم پزشکی بیشترین چالش استخدامی و بکارگیری نیروها را دارند.

وی افزود :  طرح ساماندهی نیروهای شاغل در دوایر دولتی بایستی به صحن علنی مجلس برود و با تایید و نظارت شورای نگهبان و سایر مراجع قانونی مرتبط به تصویب و مرحله ابلاغ برسد تا تمام زوایای آن نیز مشخص شود.

ابویی ادامه داد : مطالب مندرج در شبکه های اجتماعی و پایگاه های خبری براساس گمانه زنی های این رسانه های عمومی است و هنوز ابعاد این طرح تا زمان رفع ایراد و حضور در صحن علنی مجلس مشخص نیست.

وی گفت : سازمان اداری و استخدامی از طرح هایی که به سود نظام اداری با کمترین ایرادات باشد از جمله طرح ساماندهی نیروهای شرکتی حمایت می کند و البته به عنوان نماینده دولت در جلسه های کارشناسی مربوط به طرح حضور دارد و ادله خود را مطرح می کند.

مدیرکل امور مجلس و استان های سازمان اداری و استخدامی کشور مطرح کرد :  در کنار پیگیری طرح ساماندهی نیروهای شرکتی، آزمون های استخدامی برای جذب نیروهای مورد نیاز دستگاه های اداری از جمله آموزش و پرورش، طرح شهید زین الدین و آزمون ویژه فرزندان شهدا نیز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد : بررسی وضعیت استخدامی ادارات، نوع خدمات دهی ادارات به مردم، شرایط ادارات در مناطق روستایی و شهرستان ها به ویژه شهرهای تازه تاسیس از اهداف این بازدیدهای میدانی است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار