یک جریان‌شناس سیاسی گفت: فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه، تأمین منافع آمریکاست و این رژیم همواره می‌کوشد تا منافع آمریکایی‌ها را تأمین کند.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 12 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، امیدرضا ستاری، جریان‌شناس سیاسی ظهر امروز در نشست تبیینی جریان‌شناسی سیاسی و فرهنگی با رویکرد تبیین ضرورت قدرت منطقه‌ای ایران با توجه به حوادث اخیر کشور در شرکت توزیع برق استان سمنان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شماری از هم‌وطنانمان در کرمان، با عنوان حدیثی از رسول اکرم (ص) در این نشست بیان کرد: بنا بر فرمایش پیامبر خدا (س)، ارزش ۲ نعمت امنیت و تندرستی از نظر مردم پوشیده است.

وی بیان کرد: در دوره کرونا اهمیت و ضرورت سلامت در کشور‌های دنیا کاملاً درک شد و با از دست دادن شمار زیادی از هم‌وطنانمان در کشور متوجه اهمیت موضوع سلامتی و تندرستی شدیم.

این جریان‌شناس سیاسی افزود: سؤالی که اینجا پیش می‌آید، این مهم است که در بعد امنیت هم باید به بلا و مصیبت ناامنی مبتلا شویم تا به ضرورت آن پی ببریم و عده‌ای قدر این نعمت و دستاورد را بدانند؟

ستاری به بخشی از اقدامات سردار سرافراز اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و تأکید کرد: ضرورت گسترش قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی ایران آنجایی نمود پیدا می‌کند که با مشاهده مستندات تصویری جنایات گروهک‌های تروریستی و در رأس آن، داعش در سایر مناطق خارج از ایران، از امن بودن کشور خود بی‌اطلاع بوده و تمام اقدامات انجام‌شده را امری اتفاقی قلمداد می‌کنیم.

وی افزود: تمام مسائل در کشور حائز اهمیت بوده و به‌طور هم‌زمان باید به آن پرداخته شود؛ چراکه کشوری که ناامن باشد، قطعاً مشکلات اقتصادی آن چندین برابر خواهد بود و اساساً لازمه رشد اقتصادی در هر کشوری، امنیت و ثبات آن است که بدون بوق و کرنا در کشور تأمین می‌شود.

این جریان‌شناس سیاسی گفت: فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه، تأمین منافع آمریکاست و این رژیم به‌واسطه حضور در منطقه افساد کند و سرمایه‌های کشور‌های منطقه نظیر نفت، گاز و اورانیوم را به غارت برده تا منافع کشور آمریکا را تأمین کند.

وی خاطرنشان کرد: حماسه‌ای که شهید سلیمانی خلق کرد، نه‌تن‌ها امنیت ایران بلکه کل منطقه را منتفع ساخت و هشت تریلیون دلار آمریکا را که برای اشغال کشور‌های منطقه هزینه کرده بود، بر باد داد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار