فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: افرادی که در پوشش مامور به زور اقدام به سرقت از مغازه طلافروشی در شهر دلوار تنگستان این استان کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 19 October 2015
تابناک بوشهر: سردار حیدر عباس زاده شامگاه دوشنبه در تشریح موارد این خبر اعلام کرد: در آخرین روز سال 92 صاحب یک باب مغازه طلافروشی در شهر دلوار پس از تعطیلی مغازه سوار بر یک دستگاه موتور سیکلت به سمت خانه در حرکت بود که قبل از ورود به منزلش یک نفر از سرنشینان یک دستگاه خودرو که در تعقیب وی بودند با لباس نظامی پیاده و پس از صحبت با مرد طلافروش و اغفال وی به اتفاق سوار خودرو و به مغازه طلافروشی بازگشته بودند.

وی یادآورشد: چهارنفر سرنشین خودرو با زور پس از باز کردن درب مغازه توسط طلافروش وارد مغازه شده و حدود 9 کیلوگرم طلا را در پلاستیکی ریخته و به همراه صاحب مغازه به سرعت از استان بوشهرخارج و سپس طلافروش را نزدیکی شهر قائمیه استان فارش پیاده و خود متواری شده بودند.

عباس زاده گفت: با پیگیری های مستمر کاراگاهان پلیس آگاهی سارقان که همگی ساکن یکی از استان های همجوار بودند شناسایی و در دو عملیات جداگانه دو نفراز آنان به هویت 'ه' 38 ساله با پنج فقره سابقه کیفری و 'ب' 41 ساله با سه فقره سابقه کیفری دستگیر و به استان بوشهر منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: دستگیر شدگان که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند پس از ارائه مدارک و اسناد پلیس به بزه انتسابی اعتراف و گفتند که طلاهای مسروقه را بین خودمان تقسیم و بفروش رسانده اند.

وی اضافه کرد: متهمان دستگیر شده در مواجهه حضوری با مالباختگان مورد شناسایی و با تشکیل پرونده روانه زندان شدند.

عباس زاده یادآورشد: دو نفر از همدستان این سارقان نیز پیش از این به علت سرقت طلا در اصفهان دستگیر و در زندان به سر می برند که با هماهنگی مرجع قضایی تحقیق از آنها ادامه دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار