رئيس پليس فتا استان يزد از دستگيري مزاحم اينستاگرامي خبر داد و گفت: پليس فتا با افرادي که در فضاي مجازي براي شهروندان به هر نحوي ايجاد مزاحمت مي نمايند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ 14 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سرهنگ "حسن ابوالحسيني" در تشريح اين خبر اظهارداشت: در پي مراجعه خانمي جوان به پليس فتا مبني بر ايجاد مزاحمت توسط شخصي ناشناس از طريق يک صفحه اينستاگرامي براي وي و اطرافيان او در فضاي مجازي، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا استان قرار گرفت.
وي گفت: با توجه به حساسيت موضوع، کارشناسان پليس فتا به فوريت با انجام اقدامات اطلاعاتي و عمليات پليسي، موفق به شناسايي متهم شدند و با هماهنگي با مقام قضايي، او را که مردي 32 ساله بود، دستگير کردند.
رئيس پليس فتا استان يزد اين ادامه داد: متهم اين پرونده در ابتدا منکر هرگونه اقدام مجرمانه بود؛ وليکن پس از مشاهده مستندات و ادله ديجيتال جمع‌آوري شده، به جرم خود اعتراف کرد و در نهايت به همراه پرونده تکميلي به دادسرا معرفي شد.
ابوالحسيني از هموطنان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طريق سايت پليس فتا به آدرس www.Cyberpolice.gov.ir لينک مرکز فوريت‌هاي سايبري و يا با شماره گيري شماره تلفن096380 با پليس فتا با ما در ميان بگذاريد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار