فرماندار مشکین‌شهر گفت: عملیات جستجوی ۳ مفقود شده در ارتفاعات مشکین‌شهر که اکنون گفته می‌شود در ارتفاعات شهرستان سراب حضور دارند، با هماهنگی هلال‌احمر و فرمانداری آن شهرستان تداوم دارد.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ 15 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، شهرام محمدی، فرماندار شهرستان مشکین‌شهر اظهار کرد: عصر پنجشنبه هفته گذشته سه جوان مشکین‌شهری به ارتفاعات غربی مشکین‌شهر رفته و به منزل بازنگشته‌اند و از همین رو خانواده‌های آنان خبر مفقودی این سه جوان را به نیروی انتظامی اطلاع داده‌اند.

وی افزود: بلافاصله عملیات جستجو تیم‌های هلال احمر در محدوده مدنظر آغاز شد؛ اما در ادامه بارش سنگین برف کار را برای تداوم عملیات مشکل کرد.

محمدی تاکید کرد: بر اساس ادعای هلال احمر لوکیشنی از سوی سه نفر مفقود شده در محدوده ارتفاعات سراب منتهی به کوه سبلان دریافت شده است که محل مفقود شدگان را نشان می‌دهد.

فرماندار مشکین‌شهر گفت: با توجه به محل مفقودی، هماهنگی‌های لازم جهت تدوام عملیات جستجو با فرمانداری و هلال احمر سراب انجام شده و بالگرد در منطقه مستقر شده تا در اولین فرصت که شرایط جوی مساعد می‌شود به لوکیشن احتمالی مفقودین اعزام شود.

وی گفت: اگر بالگرد نتواند پرواز کند تیم‌های هلال احمر از طریق زمین به آن محل که گفته می‌شود یک کلبه مخروبه است اعزام خواهند شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار