گزارش ویدیویی رو در رو
در خصوص ماجرای بودار بودن روغن‌های کارخانه تولیدی در گچساران این کارشناس به یک شایعه دیگر هم پاسخ داد که در گزارش ویدیویی "رو در رو " منتشر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ 15 January 2024
ماجرای بودار روغن در گچساران! + فیلم

"رو در رو " بخش خبری ویدیویی  تابناک کهگیلویه و بویراحمد است که تلاش دارد مطالبات مردمی را بدون واسطه بین مردم و مسئولین بررسی کند که در آن تلاش می‌شود هر آنچه را که به عنوان سئوال، درخواست و یا مطالبه از طرف مردم و مخاطبین مطرح می‌شود، در یک گفتگوی کوتاه و کاربردی پیگیری و منتشر نماید.
ماجرای بودار روغن در گچساران!
در دوره‌ای که مشکلات تامین و توزیع روغن خوراکی در استان و در سطح کشور موجب ایجاد نارضایتی‌های زیاده شده بود، تامین بخشی از روغن استان از کارخانه تولیدی این محصول در گچساران در دستور کار قرار داشت. اما در این خصوص حاشیه‌ای بوجود آمد که گفته می‌شد، روغن‌های تولیدی این کارخانه بوی نامطبوع دارد و چندان رغبتی به استفاده از این محصولات وجود نداشت.
در حاشیه بازدید خبرنگاران از این کارخانه که صبح امروز ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ انجام شد برخی ابهامات مطرح شد که یکی از کارشناسان به این موضوعات پاسخ داد. وی در خصوص بودار بودن روغن‌ها گفت در آن برهه که کمبود روغن دربازار وجود داشت، روغن‌های پخت و پز به بازار استان ارسال شد که برخی افراد از این روغن‌ها به عنوان روغن سرخ کردنی استفاده می‌کردند و عمده این موضوع مربوط به این عدم آگاهی بود.
وی در خصوص در دسترس نبودن این روغن در بازار استان هم گفت که اتفاقا هرکس متقاضی خرید روغن تولیدی این کارخانه برای فروش در بازار باشد، به راحتی می‌تواند از بخش بازرگانی ما خرید کند.
اما در خصوص ماجرای بودار بودن روغن‌ها این کارشناس به یک شایعه دیگر هم پاسخ داد که در گزارش ویدیویی "رو در رو " منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار