مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان گفت: یکی از پروژه‌هایی که چند وقت اخیر معترض داشته، مسکن ملی بلدالامین کرمان بود که با خلع ید پیمانکار قبلی و معرفی پیمانکار جدید، پیشرفت این پروژه به بیش از ۱۰ درصد رسیده و در حال اجراست و البته نیاز به افزایش تعداد اکیپ‌ها و افزایش سرعت پروژه وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 15 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، عقیل زینلی ظهر امروز ۲۵ دی ماه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هشتاد و پنجمین سال تاسیس بانک مسکن با اشاره به اینکه پروژه نهضت ملی مسکن اولویت دولت است، اظهار کرد: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان ۹۶۱۲ واحد به میزان ۳۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات انعقاد قرارداد و بیش از ۱۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان با اشاره به اینکه در بحث متمم خودمالکی، به واحد‌های با پیشرفت ۶۰ درصد پرداخد تسهیلات داشتیم، افزود: از محل آورده اعضا، با معرفی نهاد‌های ذیربط ۸۶۲۸ میلیارد ریال به حساب پیمانکاران نهضت ملی مسکن در استان واریز شده است.

زینلی گفت: یکی از پروژه‌هایی که چند وقت اخیر معترض داشته، مسکن ملی بلدالامین کرمان بود که با خلع ید پیمانکار قبلی و معرفی پیمانکار جدید و کمک بانک، پیشرفت این پروژه به بیش از ۱۰ درصد رسیده و در حال اجراست و البته نیاز به افزایش تعداد اکیپ‌ها و افزایش سرعت پروژه وجود دارد.

وی بیان کرد: در شهرستان سیرجان از ۱۳۳۰ واحد میدان شورا، ۸۳ درصد تامین مالی با بانک‌مسکن بوده و ۲۸۰ واحد این پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و ۲۲۴ واحد این پروژه در صف انتظار است.

زینلی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، جوانی جمعیت و ... گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه ۱۱ هزار و ۳۴۴ فقره تسهلات به مبلغ بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده‌ایم که ۸۵ درصد در حوزه مسکن بوده است.

وی افزود: همچنین در مدت مذکور ۳۴۰ میلیارد ریال در حوزه فرزندآوری و ۱۷۳۹ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.

زینلی بیان کرد: در مسکن روستایی ۱۲۲۳ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۲۲۰۰ میلیارد ریال و ۶۳ فقره تسهیلات بافت فرسوده با ۳۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سال جاری در استان کرمان پرداخت کرده‌ایم.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار