مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه ثبت تخلفات انتخاباتی در این استان فعال شده است و بازرسان می‌توانند گزارشات خود را در این سامانه ثبت کنند.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸ 16 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، فرشاد طهماسبی صبح امروز در جلسه هیات بازرسی انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس ماده ۲۸ تبصره ۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و آیین‌نامه اجرایی مجلس خبرگان رهبری، وزارت کشور علاوه بر اجرای انتخابات مسؤول حسن اجرای این امر نیز است.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا کنون سه جلسه آموزش برای بازرسان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تشکیل و تمامی اقدامات مربوط به انتخابات طبق زمان‌بندی انجام شده است.

وی با اشاره به آموزش نیرو‌های برگزارکننده انتخابات، افزود: این اقدام مورد تاکید استاندار چهارمحال و بختیاری است، زیرا نیروی آموزش ندیده، منجر به ایجاد مشکلاتی در شعب اخذ رای می‌شود که امیدواریم شاهد اتفاقات سال‌های گذشته نباشیم.

طهماسبی اضافه کرد: آموزش نیرو‌های بازرس و سربازرس در قالب گروه‌های چند نفره در شهرستان‌ها انجام می‌شود تا با فرمانداران، بخشداران و هیات‌های اجرایی تعامل خوبی داشته باشند و شاهد اجرای انتخابات مطلوب در چهارمحال و بختیاری باشیم.

وی بیان کرد: وظیفه اصلی بازرسان گزارش دادن از تخلفات و تبلیغات خارج از موعد است که در همین راستا سامانه ثبت تخلف از روز گذشته در استان فعال شده است و بازرسان می‌توانند گزارشات خود را در این سامانه ثبت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار