نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در واکنش به حملات آمریکا و انگلستان به یمن گفت: تجاوز به خاک یمن با چراغ سبز سازمان ملل متحد انجام شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵ 16 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در صفحه کاربری خود در شبکه ایکس (توییتر سابق) در واکنش به حملات ائتلاف آمریکا و انگلستان به مواضعی در یمن نوشت: تجاوز آمریکا و انگلیس به خاک یمن با هدف دفاع از صهیونیست‌ها و با چراغ سبز سازمان ملل متحد انجام شد.

وی اضافه کرد: چنین اقداماتی نه‌تن‌ها خللی در دفاع مشروع جهان اسلام از مردم غزه ایجاد نمی‌کند؛ بلکه گروه‌های مقاومت را برای هدف قرار دادن متجاوزان مصمم‌تر خواهد کرد.

به گزارش فارس؛ امام جمعه سمنان پیش‌تر نیز در خطبه‌های نماز جمعه سمنان گفته بود: مردم مظلوم غزه با وجود جنگ و خونریزی، موشک‌باران، کمبود دارو و امکانات، داغ از دست دادن عزیزانشان، آوارگی و گرسنگی مقاومت کردند و فقط عده کمی از غزه خارج شدند.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مقاومت و تاب‌آوری ترکیبی درس بزرگ مقاومت مردم غزه است، گفت: کسانی که در میدان وحدت داشته باشند، هیچ فناوری مدرن و یا سلاح پیشرفته‌ای نمی‌تواند جلودارشان باشد.

مطیعی تأکید کرد: حزب‌الله و اهل مقاومت در کشور‌های مختلف اسلامی و مردم فلسطین بسیجی هستند؛ چون در مسیر اسلام حرکت می‌کنند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار