با تلاش معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش
در میان دستگاه‌های متولی ، اولین قدم جدی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی در شهرستان چرام را معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش برداشت
کد خبر: ۱۱۴۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳ 17 January 2024

تابناک کهگیلویه و بویراحمد، بحث آسیب‌های اجتماعی یکی از مشکلات روز در همه جوامع است که در برخی مناطق این آسیب‌ها به شکل‌های مختلف و متفاوت بروز می‌کند. ناهنجاری‌های مختلف، خودکشی، اعتیاد، طلاق، بدسرپرستی، فساد و موارد مختلف دیگر از جمله مصادیق آسیب‌های اجتماعی است که این روز‌ها گریبانگیر خانواده‌ها و جامعه است.
شهرستان چرام هم از این آسیب‌ها به دور نمانده و گاه گاه شاهد بروز برخی از مصادیق این آسیب‌ها است که البته نیازمند پیگیری و اقدام مسئولین متولی و همکاری موثر خانواده است.
اولین اقدام جدی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی شهر چرام
در میان دستگاه‌های متولی اولین قدم جدی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی در شهرستان چرام را معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش برداشت و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته مقابله با آسیب‌های اجتماعی و دعوت از اولیای دانش آموزان برای شرکت در این کارگاه‌ها، تلاش خود را آغاز کرد.

منتظر اقدام نهاد‌های دیگر ائتلاف هستیم
نکته مهم در خصوص مقابله با آسیب‌های اجتماعی، لزوم کار تیمی و انجام وظایف هر دستگاه به میزان مسئولیت خود است که معمولا در این زمینه کوتاهی‌هایی می‌شود.
در خصوص اقدامات لازم در شهرستان چرام هم به نظر می‌رسد که تا اینجای کار فقط معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش است که به صورت جدی وارد کار میدانی شده است که البته باید امیدوار بود آنگونه که دبیقی می‌گوید، دیگر دستگاه‌ها هم پای کار بیایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار