مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: به منظور تقویت راهبری مبلغین، ۲ شبکه مجازی ملی تبلیغی بانوان با عنوان «صبرا» و «اسما» در ایلام، راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱ 19 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛  بیگ محمدی بیان داشت :  شبکه صبرا بستری برای شناسایی و معرفی ظرفیت‌های بانوان فعال در زمینه تبلیغ مردمی و هم افزایی صاحبان طرح و ایده‌های عملیاتی است که این امر، فرصت مناسبی را برای رشد و توانمندسازی بانوان فعال تبلیغی در عرصه صحنه گردانی و میادین تبلیغی با موضوع جهاد تبیین، فراهم می‌کند.

وی  اظهار کرد : این شبکه یعنی؛ صحنه گردانان بردبار روایت امید و جهاد تبیین که مد نظر مقام معظم رهبری است؛ بنابراین به عنوان بهترین ابزار فرهنگی و راهبردی به منظور خنثی‌سازی هجمه‌های سنگین دشمن به شمار می‌آید و بانوان مبلغه، نقش مهمی در این زمینه ایفا خواهند کرد.

بیگ محمدی افرود :  نقطه مرکزی شبکه تبلیغی اسما، ساماندهی و تجهیز گفتمانی بانوان سخنران است که در مجالس و محافل مختلف با حرفی نو و روایتی پیشرو، نقش ویژه خود را در جهاد تبیین ایفا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد :  در طراحی این دو رویداد، علاوه بر حمایت‌های مادی و معنوی، ساماندهی بانوان طلبه فعال در میادین فرهنگی و تبلیغی و عرصه سخنرانی انجام خواهد شد؛ تا بتوانیم مخاطبین خود را در این جنگ نابرابر و جنگ روایت‌ها راهبری کنیم./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار