امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد گفت: سجده کردن جوانان ما هنگام پیروزی، اهتزاز پرچم میهن اسلامی و رساندن پیام انقلاب به گوش مردم سایر نقاط دنیا، کارکردهای مهم ورزش است و به همین دلیل می توان از ورزشکاران به عنوان سفیران اسلام و انقلاب یاد کرد.
کد خبر: ۱۱۵۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ 24 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسم تجلیل از مدال آوران بازیهای آسیایی و پاراآسیایی چین و اهدای جوایز ارسالی از سوی دفتر مقام معظم رهبری، اظهار داشت: تلاش در هر کاری به ویژه ورزش، انسان را به موفقیت می‌رساند و باعث درخشش و افتخارآفرینی او می‌شود.
وی با بیان اینکه خداوند متعال از انسان خواسته تا هر کاری که انجام می دهند، حد اعلی را در نظر داشته باشند، افزود: ورزشکاران ما باید همواره قله کار را در نظر بگیرند تا اوج استعدادهایی که خداوند متعال به آنها داده را به کار بگیرند.
آیت‌الله ناصری با بیان اینکه خداوند متعال برخی خصلت‌ها را در ورزشکاران قرار داده است، عنوان کرد: شجاعت، خوش قلبی، مسئولیت پذیری و اطاعت پذیری از صفات ورزشکاران است و از این صفات می توان در مسیر تعالی و تکامل بهره گرفت.
نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان اینکه دشمن نمی خواهد جوانان کشور اسلامی ایران به پیشرفت و موفقیت برسند، اظهار کرد: همین امر سبب شده تا درخشش جوانان ورزشکار ما را آنگونه که باید انعکاس نمی دهند و همواره تلاش می کنند این موفقیت ها را ناچیز بخوانند.
وی افزود: اما ورزشکاران ما همواره در همه میادین سفیران خوبی بوده اند و باید به این شیوه خود ادامه دهند.
آیت‌الله ناصری عنوان کرد: سجده کردن جوانان ما هنگام پیروزی، اهتزاز پرچم میهن اسلامی و رساندن پیام انقلاب به گوش مردم سایر نقاط دنیا، کارکردهای مهم ورزش است و به همین دلیل می توان از ورزشکاران به عنوان سفیران اسلام و انقلاب یاد کرد.
امام جمعه یزد با بیان اینکه امروز میادین ورزشی ما جمعیت بسیار بیشتری از مساجد دارند و جمعیت مخاطب میادین ورزشی، جوانان هستند افزود: این ظرفیت عظیم باید برای نشر خوبی‌ها استفاده شود.
وی تاکید کرد: اخلاق خوب، رفتار مناسب، تلاش و کوشش، نفرت از ظلم و ستم و تواضع و فروتنی همه از صفاتی است که ورزشکاران ما می توانند در میادین ورزشی هم در میان ورزشکاران و هم در میان طرفداران خود نشر دهند.
آیت‌الله ناصری تصریح کرد: در مسائل علمی قرآن و ورزش بسیار کمک کننده است و معمولا جوانان و نوجوانانی که اهل قرآن و ورزش هستند، در مسائل درسی و علمی نیز موفق‌تر هستند.
امام جمعه یزد به ورزشکاران گفت: قدر خود و توفیقی که خداوند به شما داده بدانید و از فرصت‌ها استفاده کنید و اثرگذاری مثبتی در زندگی جوانانی که شما را الگو قرار می دهند، داشته باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار