استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : تا کنون به ۲۲۲ مطالبه و خواسته مردمی در قالب هشت برنامه سامد پاسخ داده و مطالبات مردم با جدیت پیگیری شده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ 24 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا  در حاشیه هشتمین ارتباط استاندار ایلام در سامانه‌ ارتباط مردمی ۱۱۱ سامد و پاسخ‌گویی به درخواست های مردمی اظهار داشت : همه تماس‌ها و درخواست‌های مردمی تا حصول نتیجه نهایی و تحقق خواسته آنان پیگیری می‌شود.

 وی افزود : هم استانی های عزیز که به هر دلیلی نمی توانند به صورت حضوری به منظور برقراری ارتباط با استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی اقدام کنند می توانند از طریق سامانه سامد با مدیران و مسئولان ارتباط داشته باشند و در هر زمینه ای و امورات مرتبط با حقوق شهروندی و مسائل و مشکلات خود را با شخص استاندار و سایر مدیران کل دستگاه های اجرایی ارتباط پیگیری کنند.

بهرام نیا ادامه داد : در طول هفته همه مدیران در سامانه سامد حضور پیدا می کنند و به درخواست های مردم پاسخ می دهندو با حضور رسانه ها، این برقراری ارتباط رصد می شود.

استاندار ایلام  گفت : عمده درخواست های مردم در این ارتباط، تسهیلات برای رفع مشکلات مردم،پیگیری مسائل عمومی، کار و اشتغال، کمک به اجرای طرح ها و حقوق شهروندی بوده است.

وی افزود: ارزیابی ها و رصد لازم نیز در این خصوص بعد از بیان درخواست های مردمی از طریق تلفنی انجام می شود و عملکرد مدیران در این خصوص مورد رصد قرار می گیرد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار