مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به دنبال حاکمیت هوای سرد و برفی همراه با وزش باد، راه ۳۰۰ روستای استان اردبیل به دلیل کولاک شدید مسدود شده بود که هم‌اکنون توسط راهداران در حال بازگشایی است.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲ 25 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، کلیم‌اله وثوقی ظهر امروز در جریان بازدید از روند بازگشایی محور‌های مواصلاتی استان اظهار کرد: در حال حاضر همه راه‌های اصلی و فرعی استان به غیر از محور پونل باز بوده و مشکل در تردد نداریم.

وی با اشاره به اینکه راهداران استان از دیروز با به‌کارگیری ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری و تمام تجهیزات و امکانات در تمامی محور‌ها و گردنه‌های استان مشغول عملیات بازگشایی هستند افزود: تنها راه ۳۰۰ روستای صعب العبور به دلیل کولاک شدید مسدود بود که راهداران با تمام قوا در حال بازگشایی هستند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با توجه به اینکه راه‌های اصلی و فرعی نیاز به نگهداری مستمردارند و اولویت بازگشایی با محور‌های اصلی و فرعی است تصریح کرد: همزمان با انجام کار بازگشایی این محور‌ها در طول مسیر و در تداوم عملیات، کار بازگشایی راه‌های روستایی نیز در حال انجام است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با همت راهداران ساعی استان از بازگشایی راه ۶۰۰ روستای استان اردبیل خبرداد و گفت: با مساعد شدن شرایط جوی از صبح امروز راهداران با تمام امکانات مشغول عملیات برف‌روبی و بازگشایی در راه‌های روستایی هستند که فقط راه ۳۰۰ روستا مسدود بود و امروز با تلاش راهداران این راه‌ها نیز بازگشایی و آماده تردد برای مردم عزیز می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ضمن توصیه به رانندگان مبنی براینکه از سفر‌های غیر ضرور خودداری کرده و در صورت ضرورت زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی به همراه داشته باشند ادامه داد: همکاران ما با جدیت تمام سعی دارند تا با برف‌روبی و نمک‌پاشی، جاده‌های مختلف استان را برای تردد ایمن آماده کنند که این فعالیت در روز‌های آینده با توجه به قطع بارش‌ها با قوت بیشتر ادامه خواهد یافت.

وثوقی از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیرت راه‌های استان تماس بگیرند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار