مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: شانزدهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر، بخش «تجسم هنر» در مجتمع فرهنگی هنری ایلام گشایش یافت.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰ 31 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ شانزدهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر، بخش «تجسم هنر»، با حضور هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، اسدی‌نیا معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مهدوی مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و جمعی از هنردوستان در مجتمع بزرگ فرهنگی هنری ایلام گشایش یافت.

هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه این نمایشگاه ضمن خوشامدگویی و تبریک پیشاپیش ایام دهه‌فجر، گفت: در پی اطلاع رسانی‌هایی که در استان و شهرستان‌ها انجام گرفت، تعداد ۲۸۳ اثر از ۳۸ هنرمند به دبیرخانه استانی ارسال شده بود.  

وی افزود: در ارزیابی آثار ارسالی به دبیرخانه این نمایشگاه آثار ۱۷ نفر از هنرمندان برای داوری به دبیرخانه کشوری ارسال شد و در داوری آثار، ۱۷ نفر از این هنرمندان مورد تایید داوران قرار گرفتند و اکنون در این نمایشگاه ۶۶ اثر منتخب از هنرمندان به نمایش گذاشته شده‌است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ادامه داد: آثار منتخب در رشته‌های طراحی و نقاشی، طراحی گرافیک، تصویرسازی، عکاسی، خوشنویسی، نگارگری، کارتون و کاریکاتور، مجسمه‌سازی، سرامیک و آبگینه هنری و رسانه‌های هنری جدید ارائه شده است.

هوشمند خاطرنشان کرد: بخش «تجسم هنر» شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، از جمله بخش‌های مهم جشنواره هنرهای تجسمی فجر است که مبتنی بر رویکرد ملی بر نمایش تازه‌ترین دستاوردهای هنری هنرمندان تجسمی استان‌های سراسر کشور تأکید دارد و در این بخش که امسال با مشارکت ۱۰۰ درصدی استان‌ها همراه شده است، نمایشگاه‌هایی از آثار هنرمندان ساکن هر استان برپا می‌شود.

نمایشگاه تجسم هنر در استان ایلام از امروز الی ۲۱ بهمن‌ماه هر روز از ساعت ۱۵ الی ۱۹ پذیرای عموم مردم و هنردوستان است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار