شهردار مهران گفت : در دهه‌فجر ۶ پروژه بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 03 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمدی اظهار کرد : : از این تعداد ۲ طرح کلنگ‌زنی و ۳ طرح به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی یک طرح دیگر نیز آغاز شده‌ است.

وی افزود :  از دیگر طرح‌هایی که در دهه‌فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد پارک‌های محله‌ای نخل و زیتون با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به مساحت ۳۰۰۰ هزار متر مربع در راستای ایجاد بوستان‌ها و سرانه فضای سبز در محله‌های کم‌برخوردار است که افتتاح خواهد شد.

محمدی بیان داشت : پروژه دیگر که از مجموعه اقدامات دولت در جهت تکمیل زیرساخت‌های عمرانی شهر در سطح شهر مهران خواهد بود پروژه بهسازی میدان امام خمینی (ره) و بلوار کربلای یک که شامل ۱۰هزار مترمربع موزائیک فرش، ۱۲۰۰ متر جدول‌گذاری، نصب آلاچیق، المان‌های شهری و نورپردازی خواهد بود.

وی ادامه داد :  پروژه آبنما و استخر کف‌خشک موزیکال مهران پارک با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و مساحت ۵۰۰ متر مربع نیز از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری است.

شهردار مهران گفت : پروژه تکمیل کانال سنگی مسکن مهر به طول ۱۷۰ متر و اعتبار ۷۰ میلیارد ریال که یکی از مطالبات مردمی بود، به همت استاندار اعتبار آن مهیا شد و از دیگر پروژه‌هایی است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار